Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ENSURGE MICROPOWER ASA (ENSU) 🏷

Burde være det. Jeg var klar for å hoppe inn igjen… solgte aksjene mine for å kjøpe nano. Kom inn på nano på 74 med tradingpot… hadde tenkt meg inn igjen. Regner med den stikker i morgen. Ville tippet 15% opp etterpå.

Så langt +1,22%…

Noen som kan utdype litt om salget og avtalen?
Bra med up front, men det selges en bærebjelke i Thin ?

Synes denne meldingen var litt kryptisk, likte heller ikke att det i kjent Thin style ikke var noen tall med meldingen.
Solgte alt på snitt 2,49, kjøpt på 2,09
En ok trade for meg som trader lite for tiden.

2 Likes

Gratulerer med gevinst :+1:

1 Like

Gratulerer med pen gevinst!

1 Like

Hva er det som skjer her idag ?

Ingenting, kursen er bare alt for lav :slight_smile:

2 Likes

Hva er passelig kurs da ? :nerd_face:

Alt under 2.50 er gi-bort-pris spør du meg :slight_smile:

1 Like

Markedet ser ut til å være enig med meg. Om du ser på volumet omsatt så er det veldig mye høyere på kurser under 2.50 enn over i grafen her.

Sitat:
“Det opplyses at emisjonen tiltrakk stor interesse fra eksisterende aksjonærer, samt nye høykvalitets institusjonelle investorer.”

3 Likes

Det er jo også en styrke når Investtech kommer med analyser som spår aksjen videre ned når den var på bunn i november. Et godt tegn på at aksjen er underdekket og feilanalysert av markedet generelt?

http://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2017/11/Analytiker-frykter-videre-kursfall-for-boerstaper

Er det noen som har sett på det fundamentale i selskapet? Det eneste jeg fant var Revenue vs Operating cost som ikke lignet grisen. Noen som har lyst til å forklare litt? :slight_smile:

Nei ikke fundamentale. Denne aksjen er basert på luft og kjærlighet føreløpig. Men dt ventes flere meldinger på løpende bånd … dagens melding var god. En god del større en de tidligere kundene innenfor det samme segmentet. Alkoholorodusentet. Aksjen har jo nylig brutt ut av en fallende trend ca tre uker siden ca. Kanskje blir den dagens aksje i morgen…og har nå endelig brutt motstanden på 2.50-55

2 Likes

Ok, lurte på om jeg hadde lest noe feil, så greit å vite.

2 Likes

Det var det samme med funcom på ei krone. Luft og kjærlighet. Tro kan gjøre underverker for både lommen og humøret.:wink:

har lyst til å kjøpe meg inn igjen snart, men vil inn litt lavere enn den er nå. Er det noen triggere folk vet om litt frem i tid? Annet enn random børsmeldinger om nye kunder uten at det blir oppgitt noe verdi på avtalene

2 Likes

Syns den ligger bra på 2,50 tallet nå

Se i chaten, kjøpssignaler på rad igår

ja, det er en helt OK pris egentlig. hadde bare håpet på å kjøpe på 2,4*… har jo egentlig ingenting å si

tok plass bakerst på toget nå…

1 Like