Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Thor Medical - Småprat '22 (NANOV) 4

Targovax har sikret inntil 300 millioner i finansiering over tre år i form av konvertible obligasjoner fra investeringsfondet Atlas Capital Markets, ifølge en børsmelding.

Biotech verden er urettferdig …

Hva mener du?

Det rettferdige hadde vel vært om alle fikk et “dødsspirallån” på 300 mill :skull_and_crossbones:

2 Likes

Skal si Arbeidsgruppen, å dens medlemmer er lojale.

Aavik har vel mest sannsynlig solgt alt han har.

image

Ikke ifølge han selv.

Du har sett dagens liste?

3 dagers lagg i listene

Den så jeg i går kveld klokken 23.00, men så har du T+2.

Stemmer det, vi får vente å se da.
Men har min tvil om at mr Aavik blir å se blandt top 10 i selskapet igjen.

1 Like

Tipper han er inne på topp 10 igjen på listene som kommer til uken.

1 Like

Isåfall er han jo virkelig unnskyldt for å dumpet alle aksjene sine, for å så kjøpe tilbake på ATL.

Selvsagt et smart trekk sett i børs sammenheng.
Men ikke helt ryddig av en med en sentral rolle i selskapet? Eller?

“Sentral rolle” er vel sterkt overdrevet? Fyren gjør som han vil.

2 Likes

Aavik er et av medlemmene i valgkomiteen og har verken sentral rolle eller innsideposisjon.

Ut fra sin strategi/risk management har han fulgt slavisk stop loss, og deretter begynt å kjøpe igjen etter at bunnen ble etablert så vidt under 0,7.

1 Like

Må alt av tanker og tvil deles her? Som hundrevis av folk skal bruke tid på å se/lese/svare/forklare? Pust med magen, vent til Q4 28. feb., møt opp og still spørsmålene til styre og ledelse.

8 Likes

Enig i den vurderingen. Skal jeg tippe, var det Per Ulv selv eller mer sannsynlig noen i hans investorfellesskap som lanserte ideen på kurs cirka én krone. Språket og formen kunne tyde på det.

Ser for øvrig at Per Ulv har slettet det aktuelle innlegget nå.

Ingen som har tenkt å diskutere storkjøpet til North sist uke? De økte med hele 15 872 aksjer.

1 Like

Tipper at North Energy lå med en større kjøpsordre som de bare fikk delvis fylling på.

Blir interessant om de flytter seg oppover…

For øvrig økte Aavik igjen, i tråd med det han sa at han ville gjøre.


Eddie spenner fjæren: Prosenter teller når de går nedover, men ikke oppover. Kan ikke se noen dobbel topp her, så ligner vel mest på en dobbel bunn

Hei-hei fra Mallorca!

I dag ble gjennomsnittskursen på handelen i Nordic Nanovector drøye 82 øre per aksje. Klokken 16:17 røsket noen ut alle selgerne til og med 83 øre.

Til tross for dette ble det notert en nedgang i aksjekursen på 2,88 prosent mandag, ved at noen slapp ut usle 180 aksjer på bidet 77,65 øre i sluttmatchen.

Ut fra dette trekker jeg konklusjonen at noen akkumulerer aksjer her, og at vedkommende ikke ønsker at aksjekursen skal stige for fort.

1 Like

Man kan vel si at de som sitter med aksjer er litt avventende…

2 Likes