Asmyr har faktisk 3,75 millioner aksjer
Jeg er klar over det. Merkelig at paradigme plutselig skulle feile etter de resultatene vi så fra Lymrit 37-01 og Archer1. Et slik unikt produkt slutter ikke å virke sånn plutselig!?! Bente som fikk Betalutin tidlig ble kurert! Nesten alle i Archer1 studien fikk 100% respons. Det er noe som skurrer. Var det pga pandemien? Det er noe som ikke har kommet frem i lyset i Nordic Nanovector.
At Roy kjøper er bra. Da har jeg tro på gode nyheter med tiden:)
Det som er sikkert er at nesten alle som sitter med aksjer i NANOV har en høy snittpris sett opp mot dagens kurs. Tror ikke mange selger på dette nivået. Ser jo bare i dag når noen skal ha noen hundre tusen aksjer hvordan kursen går. Jeg håper og tror på bedre tider selv om jeg har tapt millioner på NANOV. Sitter nå med 270k aksjer. Og de er ikke til salgs😊
Søsken
Hvis så er tilfellet, er disse kjøpene det mest positive som har skjedd Nordic Nanovector på lang lang tid. Hvordan vet du at de er brødre? Utdyp gjerne litt. På forhånd, takk!
Et tankekors at det i 2016 ofte ble omsatt like mange aksjer som nå om dagen, men da med 100 ganger høyere omsetningverdi. I det perspektiv må vel dagens volum anses som ganske beskjedent.
Enig. Virker meningsløst at man i stedet satte Archer på vent.
Der er ikke såå rart, faktisk.
Går vel opp til 1,20 - 1,30 i første omgang. Bare å holde på aksjene, som mange av oss har gjort i flere år:) uaktuelt å selge for 1 krone. Jeg tror og håper styret jobber godt for oss nå.
Lurer på hvor det ble av selgeren / sperren av 600 000 aksjer på 0,91 i går?
Det er vel en shorter som legger inn disse sperrene.
Opp til 1,40 og apim deal på bordet igjen?
APIM, glem det! Må være noe synergier med pipen i neste merge, det har jeg tro på med RHL på laget.
Der var sperren på plass igjen, men til 15 % høyere nivå enn i går. Vi får se om det er nok appetitt på posten i dag da.
Rekylen strakk seg helt opp til 1,036 intradag torsdag, og så dukket det opp en del selgere, slik at aksjen i første omgang falt til 0,9 og up gapet ble tettet…
Nå prøver aksjen seg litt oppover igjen, men tviler på at den greier ny HOD.
Det var forholdsvis høy volatilitet i Nordic Nanovector sist uke.
Fredag fikk aksjen faktisk en høyere HOD (1,045) enn på torsdag (1,036).
Begge dager ble LOD 0,90. Dog ble det lavere sluttkurs på fredag, 0,911 vs. 0,93 torsdag.
Tipper aksjen vil prøve seg litt opp igjen fra start på mandag, men med negative markeder er det ikke usannsynlig med et fall under 0,90 i løpet av dagen.
Volatiliteten fortsetter i Nordic Nanovector.
Fikk rett i både min antakelse om en liten oppgang fra start (til 0,95) og fall under 0,9 i løpet av dagen.
LOD ble 0,84, men der ble det handlet skarve 2.900 aksjer. Nå har noen begynt å røske litt på selgersiden igjen.
Mulig besøket under 0,9 bare blir av midlertidig karakter. Viser til at aksjen var veldig potent så sent som torsdag og fredag i forrige uke, da den to ganger lett løftet seg opp fra 0,9 til 1,03-1,04 på brukbare volumer.
Har savnet Hugoil
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Lavere LOD i dag = 0,80, men der gikk det kun 3.402 aksjer. Det er nå god kjøpsinteresse på 0,80-tallet.
Rent teknisk skal 0,80 nå være et bra støttenivå (volumveid, og var tidligere motstandsnivå på vei oppover), og vil trolig utgjøre et gulv ved tilbakefall fra høyere nivåer.
Nesten ingen selgere under krona, og antakeligvis ikke så altfor mye over heller. De som ville ut, har solgt for lengst og nå sitter de som venter på noe godt(forhåpentligvis) igjen.