Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Thor Medical - Småprat '22 (NANOV) 4

Janteloven lever åbenbart i bedste velgående.

4 Likes

[quote=“TheObserver, post:3344, topic:35268”]
Hvordan vet du at alle de andre satt på Teams?
[/qu

Jeg skrev ikke at alle andre i NANOV satt på Teams i disse forhandlingene, men at det for tiden er VANLIG å bruke Teams til møter. Jeg bare lurer på hvorfor da bo på dyre hotell? Malene’s bruk av penger er det vel ingen grunn til å kopiere?

Like vanlig som å dele reiseregninger til styremedlemmer overfor hundrevis av ukjente mennesker på et diskusjonsforum?

Jeg håper virkelig at dette, fra din side, er rent oppspinn, hvis ikke tror jeg du er i brudd med flere regler enn du åpenbart er klar over.

Det er fint mulig å vite hvor mange middager Asmyr måtte spise i perioden hvor han jobbet for å sette seg inn i rollen som styreformann, men at dette er informasjon som er greit å dele med omverden er det ikke. Dette var uproffe greier LadyM, håper ikke du er den jeg tror du er…

6 Likes

Nå for tiden er det blitt VANLIG å møtes fysisk til møter!

1 Like

smil og vink guttær, smil og vink

Kjære Observer
Du må lese dokumentene som ligger på hjemmesiden. I dokumentet Proposed resolutions står det under pkt 14 at herr styrelederen har hatt 28 overnattingsdøgn etc. og derfor fortjener 200.000kr i tillegg til et meget høyt styrehonorar. Man trenger ikke tilgang til reiseregninger for å finne denslags info. Du bør åpenbart skifte nick om du har så dårlig observasjonsevne. Og som medlem av AG burde du vite at dette forslaget kommer fra dere. Les dokumentene og slutt å feilinformere. Godt valg på GF.

Eller du en av de som bare leser TekInvest og FaceBook innleggene til Asmyr og AG uten å sette deg inn i caset?

Malene? :sweat_smile::joy: :flushed::nauseated_face::face_vomiting:

1 Like

Eller Eddyline?

1 Like

Ok ok… dette begynner å bli latterlig.
Ift verdiøkning, hvor krevende er kostnadskravet og styrehonoraret egentlig?
Man kunne like gjerne kalt det bonus for oppnådd avtale, som ville vært helt normalt i alle andre tilsvarende prosesser?
Eller hva tenker hen om det?

Er dette virkelig noe å diskutere?

5 Likes

Han har opperert som arbeidende styreformann. De samtaler han har hatt med ansatte måtte tas ansikt til ansikt. Samtidig ser jeg det som positivt tegn at han har vært såpass tilstede.

De 200.000 ville uansett aldri blitt det som tippa lasset for Nano mot konkurs. Det var det blant annet en Lady Malene som var med på å styre mot.

3 Likes

GSA er formentligt dækket 100% ind med et par større handler på ~276k og ~694k; sidste dag denne mandag for at øge balancen før afstemningen senere på ugen?

2 Likes

Altså, hva er det som skjer med kursen, å svingningene i denne nå?

Frister nesten å begynne å trade. Men når festen er slutt, må vel fallet bli betydelig?

Hvordan kan dagens Mcap forsvares?

Er du inne igjen @Freddys ?

Nei, vurderte lodd i forrige uke, men følte volumet plutselig dabbet av. Å fryktet videre nedgang,
Tok rimelig feil ser jeg i dag :sweat_smile:

Hva med deg? Er du helt ute?

Jeg er inne og har mer enn doblet siden Thor Medical alt kom på banen. :crossed_fingers::grinning:

1 Like

Håper de kommer med en god presentasjon om veien videre på EGF, å at det gir deg en velfortjent avkasting :blush: lykke til :crossed_fingers:t3::rocket:

1 Like

Hva skal Torstein gjøre nå :wink:

Hoho, det bildet der blir grunnlag for mange memes fremover!

1 Like

Han sa vel i prinsippet det samme med innsidesalget sitt i etter rekordemien på 114 basert på Costas prat om Lilotomab - som i etterkant kan ses som en gummibåt siden rituximab sprang lekk - og Betalutin var ikke lenger en bispesifikk medisin da den ene åren brakk og gummibåten gikk i sirkel - mindre og mindre. Men gu bedre for en seigman Nano har vært, av ymse grunner. Siden Torstein er FILO, first in last out; så får han kallenavnet Laban. (Hvordan går det i Bluewave?)

Han tenker vel det var synd at han ikke fikk lov av DNB til å selge mer enn 30% under “de minimis” formuleringen. Det var jo ikke 1/3 del en gang. Hvor mange kakestykker skal man egentlig forvente av en CTO?

Så rart at det er 10 ganger større omsetning første halve dagen i dag enn hele forrige dag. Blir vel saftige endringer på topp50 da.
Er det noen betydelige endringer på topp50 siste dagene?

"En ny legemiddelklasse som peker seg ut er bispesifikke antistoffer – en type immunterapi som utnytter pasientens eget immunforsvar for å ødelegge kreftcellene, uten bruk av kjemoterapi.

Denne teknologien går ut på at pasientene gis et antistoff som kan bindes til både kreftcellene og kroppens egne T-celler i immunforsvaret samtidig. Dette fører til at pasientens eget immunforsvar blir aktivert, og at T-cellene angriper og ødelegger kreftcellene.

Bispesifikke antistoffer er en ny type behandling som undersøkes på tvers av ulike typer blodkreft, som blant annet leukemi, lymfom og myelomatose eller benmargskreft. Det er betydelig konkurranse mellom legemiddelprodusenter som Roche, Regeneron, Janssen, Pfizer og AbbVie, som utvikler rivaliserende behandlinger.

– Bispesifikke antistoffer er enklere å bruke enn CAR-T som har komplekse produksjons- og administrasjonsprosedyrer, sier Fredrik Schjesvold, som er overlege og leder på Oslo myelomatosesenter."

“– Av de åtte behandlingene som har blitt avgjort for myelomatose, (benmargskreft) har Beslutningsforum sagt nei til de tre med den sterkeste overlevelsesgevinsten, og godkjent de fem med den dårligste – eller i hovedsak manglende – overlevelsesgevinsten, sier Schjesvold til Dagens Medisin.”

1 Like