Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Thor Medical - Småprat '22 (NANOV) 4

Sarkasme?

Så APIM = 77 millioner
Nano = 70 millioner - 10 millioner til Carnegie
Totalt =. 137 mill.-

Er pipelinen etter dagens presentasjon verdt mer en 350 millioner?

77 inkl 55mill i warrants.

dvs de har 20mill.

As for “further clinical testing is warranted”

De hoppet greit over flere spørsmål jeg sendte inn…

Malene: “Vi er lydhøre overfor alle indspil, men har ikke modtaget nogen indspil”
også Malene: “Jeg er en f… løgner”

Beklager tonen, men jeg har absolut nul tolerance for ledelsen i NANO; Man sidder med 7-cifret tab og skal høre på en nærmest grådkvalt Malene, der udbeder sig forståelse for de tidligere medarbejder, efter de har fodret markedet med fejlagtig information og beviseligt hentet penge på data, der kunne have sparet aktionærerne for hundrede af millioner af kroner.

Det er bare at forlade selskabet, prompte.

10 Likes

Takk for meg, jeg stemmer NEI til dette og stiller meg bak mistillit til Egget og Malene.

20 Likes

De sammeslår spørsmål med sikkert viktige nyanser… APIM mer overbevisende for sin del, Egget & co faller jo helt gjennom… nytt styre må på plass.
Her haster det ikke med å kjøpe seg opp på luftige forventninger.

APIM har altså skarve 20 millioner per nå. Men de klarer å skaffe til veie 55 til nettopp fordi aksjonærene deres får en så grotesk stor andel av det kombinerte selskapet.

7 Likes

Om mulig reduserte vel denne seansen sannsynligheten for at det går igjennom.

Dét sagt, så er det et viktig spørsmål om alternativene er verre - ikke lite som tross alt taler for det.

5 Likes

Etter å ha sett denne presentasjonen er jeg sikker på at det kombinerte selskapet vil verdsettes til mindre enn det cash-posisjonen en Nano aksjonær representerer i dag.

5 Likes

Har andet fået med sig om North mfl. er repræsenteret med fyldestgørende spørgsmål?

For en latterlig forestilling…

“Hvad heter det” klarte den overbetalte Malene å si i annenhver setning. Skulle tro hun var henta fra gata eller NAV og puttet inn på scenen…

Hva var lønna hennes igjen…? :face_vomiting:

2 Likes

Så med andre ord - Nordic Nanovector skal bruke pengene som er igjen etter at Betalutin feilet til å kjøpe et annet selskap som har en annen type teknologi og som ikke har kommet veldig langt i utviklingen. Dette selskapet har selv ikke penger til å drive forskning videre mer enn 10 - 12 måneder. Det er vanskelig å se tekniske synergier som kan nyttiggjøres på tvers av selskapene (sendte inn spørsmål om dette men det var visstnok ikke relevant).

Fordelen for APIM er at de blir børsnotert, og at de får med “world class managment” (ja det siste var ironi).

Dette er en veldig god avtale for APIM, og for Egberts og Brondberg. For eksisterende aksjonærer er det vanskelig å se hva som er bra med denne avtalen.

11 Likes

Det kan vel ikke bli noe verre alternativ enn dette og nå håp om å kaste det inkompetente og frekke styret!

Full forståelse for det. Hadde jeg hatt aksjer og sittet med stort tap, så hadde det etter disse seansene blitt:

7 Likes

Da håper jeg Asmyr legger inn et skikkelig forsøk på å merge Nano inn i Oncoinvent!🫵💪

Denne ideene om å merge med APIM ble bare enda tåpeligere etter dagens seanse

12 Likes

Noen her som løpende har vært inneforstått med CMC hvert år tok 60% av 440 mill årlig !.. dvs ca 260 miil årlig hvorav IFE skulle ha 40-45.

Den jævla kjemien de jazzer om som inkluderer jostein dahle, er bare tilstede utvistelig ifb med bluewave selskapet han er med i.

Faen så mange ugler

5 Likes

Malene: “… alle aktionærer er velkomne til at ringe; I har mit telefon nr. og så skal jeg gøre alt hvad jeg kan for at undgå at svare”

(ironi kan forekomme)

4 MNOK årligt i løn til en telefondame, der ikke kan tale hverken norsk eller engelsk.

8 Likes

I dette bytteforholdet så prises vel ikke Nanovs assets veldig høyt når de bidrar med 3,5 ganger som mye cash, børsnotering og stort fremførbart underskudd?

3 Likes