Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Thor Medical - Småprat '22 (NANOV) 4

Vet vi helt sikkert at det er NN som selskap som sitter på eierskapet til alle IP-er, immaterielle verdier og patenter, og at ikke f.eks JD kan ta med seg dette over til nytt selskap hvis eierskapet formelt er registrert på ham personlig? Er det noen risiko overhodet at han bare kan hoppe over til Blue Wave og ta med seg arbeidet videre der og la “gamle” NN sitte igjen med fullstendig svarteper?

1 Like

https://events.webcast.no/viewer-registration/6rrC7lvP/register

4 Likes

image

6 Likes

De hadde ikke klart å hente kapital hvis forskeren kunne stukket av med pipen når det nærmer seg kommersialisering / lisensiering. Da hadde ikke farma som bransje eksistert :wink:

6 Likes

bilde

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

bilde

5 Likes

Fun fact: Blue Wave’s Chief Medical Officer kommer fra Algeta i sin tid, og hele styret kommer fra nano. Så med 4 av 5 i ledelse og styre fra Algeta/Nano-sfæren så syns jeg det er vanskelig å se for seg at dette ikke er et nytt selskap hvor noen av disse skal inn på ansattsiden såvel som eier-siden. Men det er en spekulasjon.

Nå er det ikke uvanlig at gamle kolleger går sammen om nye eventyr, men det som i hvert fall sikkert er, er at Bluewave står fritt til å selge nano IP - som de har fått for 25% av offisiell verdi. Og den verdivurderingen er så lav, at de kan selge den for en slikk og ingenting til hvem som helst etter fusjonen.75% ren gevinst for eksisterende APIM-eiere, “tenk på et tall” % penger ut av vinduet for eksisterende nano-eiere. Og når vi vet at nano nå er svært tynt besatt med kompetanse, IFE er “utradert” som leverandør, og det ikke er sagt noe om synergier for nano-siden med APIM, så kan man absolutt lure på hva som er framtiden. Men dette har selvsagt ikke rot i virkeligheten, ref. nano CEO.

3 Likes

Nei, det er jo så klart bare tilfeldigheter og konspirasjonsteorier… Men det lukter and, og ser ut som en and, så da er det vel en… spurv?

3 Likes

Asmyr er på plass !!!

10 Likes

Sitter her med 200 000 aksjer og har lættis, for et show.

3 Likes

May the force be with us
image

3 Likes

Emisjonsfritt 2023, wohooo…

Forbanna rotete når en skal hele tiden ta alt på engelsk og hverken han som spør eller skal svare klarer å uttrykke seg så noen som helst skjønner bæret !!
Så kommer Egget inn fra sidelinja og jeg blir bare mere grinete :hot_face:

2 Likes

Noen som fikk med seg opptellingen og hvor mye Asmyr sitter på ?

Enig, dette blir bare rot

4 Likes

De sier jo selv dataene ikke er analysert… :roll_eyes:
Så beslutningen om fusjon er tatt uten en grundig gjennomgang av dataene.

Hvorfor kan ikke selskapet dele flere data fra PARADIGME-studien?

Selskapet delte i børsmelding av 5. juli at kun én av tre pasienter responderte på behandlingen med en gjennomsnittlig responstid på ca. seks måneder. Hva gjelder det endelige datasettet så tar det tid å få lagt inn alle data i databasene på sykehusene, og det tar enda lenger tid å rense og analysere dataene. Resultatet av studien vil bli sendt inn til de relevante regulatoriske myndigheter i slutten av Q1 2023 og deretter bli publisert.

Apim er jo ikke interressert i Betalutin dem . Driter vel i om data derfra , dem skal på Børs og hente penger !!!

3 Likes

Og hvordan i himmelens navn kan de da gå ut til interessenter/potensielle kjøpere/partnere og regne med at de er dumme nok til å gå inn på dette blindt? Dette er så amatørmessig at til og med jeg skjønner det. Og med penger på bok til å bruke mer tid!!

Her har begrunnelsen for at de tidligere ikke har partnered up alltid vært: Vi trenger data først. Men når de skal gjøre en “strategisk beslutning” for å prøve å redde stumpene, gjør de det uten å vite hva de selger, uten å gi kjøpere muligheten til å vite hva de kjøper, og uten å gi eierense sine mulighet til å vurdere sine verdier.

Tror ikke hva jeg hører.

8 Likes

Det er vel en grunn til at dem ikke kommer ut med data. Tror de vet mer enn de sier. Her er det vel bare dårlig data?

1 Like

Sann mine ord: Om ett år er nano IP solgt, nano personell ute av alt som heter APIM.

Disclaimer: Dette er en ren spekulasjon fra min side.

3 Likes

Nei det er ikke “bare dårlige data”. Det er dårlige data i halve Paradigme. Hvis ikke har noen løyet etter interim. Det vi vet vi har, er gode data i Lymrit, Archer, MZL. Det vi trodde vi hadde (og jeg tror fremdeles vi har det) er gode data i halve Paradigme. Så det jeg (og jeg tror andre med meg) tror, er at vi har gode data i sub-populasjoner og andre indikasjoner/linjer. Og det er derfor det er ufattelig at dette ikke er klargjort, og i det minste kommunisert.

Nok en bil-analogi fra meg: Hvis man kjøper en delebil med utslitte bremser, vil man gjerne vite hvordan resten av delene er. Kanskje er girkassa god og det er det vi trenger. Hvis selgeren da kun sier “bremsene er dårlige så verdien er null”, velger kjøperen enten å si nei, eller så gjør han et røverkjøp. Spesielt hvis han får 75% rabatt. Ganske dumt av selgeren å ikke sjekke resten av bilen før den ryker ut på finn.

7 Likes