Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Thor Medical - Småprat '22 (NANOV) 4

Det vil uansett være en stor fordel for oss alle. Vi trenger all kompetanse og alle muskler vi kan få. Men nå bør det nye styret få arbeidsro fram til neste korsvei ved ordinær GF. Det er jo (som vanlig i nano-ledelsen) INTERIM-styre det dreier seg om.

iStyre :slight_smile:

2 Likes

Hvem er denne Eddie Berglund?

Hvorfor ikke la plassen hans gå til RB eller JD?

Mener å huske at Asmyr ga løfte om en plass til North, før anklagelsene kom?

Kanskje. Jeg kunne ønsket meg noen kontinuitetsbærere.

Men man må jo nesten anta at Oncoinvent CMO har backup fra Larsen og Bruland, og båndene mellom dem og JD må jo finnes, så jeg tolker det som om dette er Back to basics med gründerne med på laget igjen.

2 Likes

Jeg har formidlet mine tanker vedr. 3xAG, 1xNE og JD i styret til JMA pr. SMS med hilsen fra TekInvestor om at der ses positivt på at AG og NE samarbejder om vejen videre.

2 Likes

North Energy fremstår ikke for meg som et selskap som vil investere langsiktig. Kanskje de sitter stille til neste GF når styret har fått sjekket bøkene og boet. Men blir ikke overrasket om de er positive i kveldens møte, for å gi salgsordre til megler i bilen hjem.

1 Like

det var en stor meddelelse basert på 4 likes på en post

1 Like

Mit indlæg skal læses 2-delt; første del står for egen regning.

vi må ha egf her på arborodiums utspill!

52,95% stemmer for; AG tager styret.

Jon Magne Asmyr som styreleder.

17 Likes

Venja Kapital er vel firma hans?

Ok.

Vel, Creds for at Tina Bjørnlund Bønsdorff er en del av det nye styret, å at det knyttes relasjon til Oncoinvent.

Men, kunne nok med fordel latt NE og JD få bli med laset. Med mindre Asmyr virkelig skal imponere med en on going agrement med Oncoinvent som blir presentert snarlig.

Mente ikke JD at alle stener var snudd…? :thinking:

9 Likes

Etter å ha bedt om EG og kjøpt seg opp såpass mye den siste tiden synes jeg at NE var forbausende lite tydelige og passive. Ikke forslag til nytt styre. Ingen skissert handlingsplan. Ingen konkrete forslag til fremtidig selskapsorientering. Bare en del standard økonomi-og finansfraser. På meg virker det fortsatt som om dette kun er et rendyrket spekulasjonsobjekt for NE.

Men bevares, hvis de er villige til å støtte opp om det nye styrets annonserte retning er ingen ting bedre.

Og med en møteleder som kom greit unna med oppgaven å bære staur. Med et ELENDIG teknisk lydopplegg. Akkurat like dårlig som ved forrige generalforsamling. At det går an!!

16 Likes
4 Likes

Let the pump begin :popcorn:

2 Likes
3 Likes

Er det ikke slik at styrets første oppgave blir å finne en ny CEO?

Noen formening om hvem dette kan bli?
Bruland?

Tror det er lurt å se hva slags kurs som ganger eiere før ny ceo skal innsettes.

Er det en ryddejobb og salg av IP og skall så er det nok en annen profil vs om de tenker å starte opp klinisk/preklinisk biotek.

Tiden nå blir å sitte sammen men Malene og få innsikt i alt som er mulig.

3 Likes

Bendriss som CEO.