Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Thor Medical - Småprat '22 (TRMED) 4

Joda, ikke verst. Artig om breakout blir bekreftet.

Volum kommer til dårlig frem, men det er altså høyere enn foregående dager

Thor Medical reaches key construction milestones at AlphaOne plant

4 Likes

Og dagen etter:

Aha, jaja.

Og der brøt vi 5 kroners grensen. Flotte nyehter som markedet responderte bra til. Så da blir det spennende neste år :slight_smile:

5 Likes

Litt av en turnaround dette og viser at bad history kan snus.

Ser forøvrig det er noen som tenkte de like gjerne kunne “rappe” nicket mitt og bruke det på Hegnar. For ordens skyld; det er ikke meg hvis det har noen relevans :sweat_smile:

image

3 Likes

Absolutt!

Også viser det også hvilken del av biotek vi faktisk er gode på i Norge, ref dette.

4 Likes

Betydelig motstandsnivå den jobber med nå

1 Like

Skal de levere til xofigo? De har vel ikke landa denne enda. O. Jeg husker korrekt er xofigo alpha emitter.

Man kan jo legge til i denne historien at Xofigo aldri ble den salgssuksessen vi alle trodde. Den ble aldri en blockbuster i betydningen årlig salg på over 1 mrd USD. Likevel sikkert lønnsomt for Bayer, men likevel greit å huske på.

Er veldig mye aktivitet rundt PSMA generelt, pluvicto er vel den som er favorisert siden den binder seg til PSMA protein.

Xofigo blir brukt mot benmetastaser, men er utrolig effektiv her. Imiterer kalsium liksom.

Toppet vel med rundt 4-500musd i 2017-18 og har ligget rundt 200-300 årlig etter det. Egentlig ikke så verst gitt all utviklingen innen radiofarmasi i den indikasjonen siden xofigo ble godkjent.

Hvordan anvender du gamle gap i chartet? Irrelevante?

Det er ifølge de lærde kun gap nedover som skal lukkes, hvis det mot naturen skulle gå nordover blir det nok en motstand. Ingen gap er positive.

Er vel fra nano tiden okke som, var bare litt usikker på relevans - TA eller ikke, på en måte.

Men jau.

Gode nyheter, flott at de er i rute! :rocket:

2 Likes

Man skal vel ikke fluffe for mye, spesielt ikke på dager som dette, men om de har en edge i sin produksjonsprosess så får man vel en “oppkjøpsrisiko” rundt selskapet…

Gjerne noe usannsynlig mtp største eier som er kjent for å bygge industri til lønnsom drift. Det hadde jo vært magisk det også.

2 Likes

Sikrer gevinst her, drøyt god oppgang på denne meldingen.

2 Likes

Fortsetter oppover, for dere som sitter inne håper jeg nyttårsraketten har skikkelig futt i seg :rocket:

4 Likes

Vi må håpe raketten ikke går i bakken slik det har gjort med mange av biotek-rakettene.

Dette er ikke biotek, det er industri.

3 Likes

Bakforliggende at kunder må få godkjent sine medisiner dog :innocent: