Hva er det som trigger oppgangen vi har sett de siste dagene?
Har ikke vært noen spesielle nyheter siden 20/11 hvor det var kapitalutvidelse og ikke minst en femårig rammeavtale med Nuclithera.
Kan være relatert til Nuclithera og at det bare har tatt tid før folk har fått øynene opp for den avtalen.
Thor Medical, ved Jasper, hadde en god presentasjon på DnB Healthcare konferansen i går. Det var også en mer generell fokus på hvordan målrettede alpha-emittere mot kreft ser ut til å være unntaket fra en ellers begredelig biotek sektor. Det er ikke nødvendigvis negativt med konkurranse om leveranser av alpha-emittere. Med flere leverandører blir det tryggere for store aktører å investere i målerettede alpha-emitter behandlinger.
Kom du deg inn?
Lå 500k aksjer på kjøpersiden som en sperre på 4,3 siste timen i dag.
Ja men jeg har tradet litt. Jeg er veldig bull på selskapet, men etter tidligere biotech fadeser så er min strategi annerledes i nåværende investeringer 
Ting tar tid i biotech, så strategien er ikke selskap basert men sektor.
Veldig merkelig bevegelser i dag. -9% intra ila dagen, og så +7% i close 
Heftig omsetning i sluttauksjonen.
Er det noe indeksrelatert, tro…?
Hvem skrev den teksten egentlig?
Hentet fra Nordnet forum. Forfatter et ukjent. Ikke selskapet som har skrevet dette.
Er det disse fondene som kjøpte på Fredagen som skal ut igjen?
Biotek som har gått såpass mye på kort tid kommer hardt ned igjen når kursen ikke backes opp av nyheter. Er det emi frykt også?
Kunstig hopp ifbm at indeksfond skulle inn fredag, så er vel bare naturlig at det kommer nedover mot nivået det ble omsatt på i forkant og omsettes litt i området 4.10-4.40… Så får en se retning etterhvert.
Ingen emifrykt iallefall, nei…
Begynner bli en god liste med selskaper som benytter Thor som leverandør nå. Selskapet virker veldig solid på meg.
Ja bare håpe så mange som mulig får godkjent medisinene også
Det er vel det usikkerhetsmomentet som gjør at kursen ikke tar helt av
Dette ble virkelig en suksess.
Fra kr 67 øre, å et forslag om APIM.
Til et industri eventyr.
Dagens avtale er med radio medix. Er det de som er lengst fremme av kontrakt selskapene til Thor?