Diskusjon Triggere PortefĂžljer

THQ Nordic (THQN-B)

thqn-b_st
Investeringer: #<Tag:0x00007f365cb15ff0>

Jeg klarer ikke det :stuck_out_tongue:

Dette er en spillaksje som man egentlig bare kan ha i skuffen. Jeg tror mÄlet er Ä lage en gigant som blir til slutt solgt til en gigant. Jeg fÞlger lite med pÄ enkeltspill her.SÄ lenge spillmarkedet vokser, vil nok thq vokse.

De fleste releasene deres er uansett for smÄ til Ä pÄvirke revenue veldig mye. Det vil uansett endre seg i 2019 hvor de f.eks har Metro og Biomutant.

13/02-2019 16:34:08: (THQN-B.ST) THQ Nordic genomför förvÀrvet av Warhorse Studios

Tror ikke Kursen skal ned idag heller gitt

Nej, lĂ€ste Pressfire’s recension och det blir nog ett inköp för min del! :slight_smile:

Ned 3,6% nÄ :stuck_out_tongue:

Mange timer til stengetid. Er helst da jeg mÄler om dagen var i pluss eller minus.

Men ser jo ikke veldig lovende ut idag.

Sitter uansett over helgen sÄ fÄr vi se hvordan Metro gjÞr det :smiley:

Metro Exodus har nÄ 10315 spillere pÄ steam. Er ikke dette OK for et spill som kun var tilgjengelig som preorder ?

EDIT: ser ut som om peak ble 11942

Det er VELDIG ok.

Ser pÄ en kamerat spille nÄ - ingen av oss av videre imponert. Pen grafikk, men litt keitete og ikke-veldig artig gameplay. Fortsatt tidlig i spillet :man_shrugging:

Men ja, hittil mer frustrasjon enn noe annet.

Edit: Og der krasja hele driten :face_with_raised_eyebrow:

Hva der det som er problemet med gameplay ? Har ikke spilt det selv sÄ greit med feedback fra noen som har testet.

AltsÄ:

• Spillet krasjer og lyden forsvinner (PS4 Pro)
  • Gameplay og FPS-opplevelsen fĂžles ikke ut som mestring, men keitete, treg og uresponsiv (vi har spilt mye spill av denne typen). Les: Ca. umulig Ă„ angi hitboxer, skjĂžnner ikke hvorfor man lykkes Ă©n, men ikke en annen gang osv.
  • Historien er dĂžll
  • Karakterene ditto
  • Dialogen, voice-acting og manus ditto

Kort fortalt ikke morsomt. Vi gadd ikke mer etter to timer, ble bare komisk. Testet selv ogsÄ. SkjÞnner pent lite av reviews som sÄgar henviser til «Half-Life 3».

FÄr hÄpe vi er sÊre og/eller har hatt veldig uflaks. Mulig gameplay skal vÊre typ tregt og «frustrerende». Men ikke noe for oss. Uansett mÄ lyd og selve spillet funke.

Sitat min ekstremt spillbevandrede kamerat:

Orker ikke mer, aldri vĂŠrt borti makan.

Tipper dere er sĂŠre :stuck_out_tongue_winking_eye::rofl:

Har sett en del som har klaget pÄ voice acting og AI :slight_smile:

Godt mulig - men virkelig udelt negativt for vÄr del. Spillet funka rett og slett ikke heller.

Hva forventet dere fÞr dere begynte Ä spille ? Jeg blir ofte skuffet hvis jeg forventer noe og fÄr noe helt annet. ( Bugs er jo uansett drid :wink: )

EDIT: ser foresten CohhCarnage spiller nÄ med 20k viewers.

Forventet en OK FPS-opplevelse, enkelt og greit
? Det opplevdes ikke utfordrende eller vanskelig per se, men bare frustrerende og ikke mestringsbasert. Vanskelig Ă„ beskrive godt med ord.

Det til side, historie, dialog og karakterer - relativt veldig lame. Kunne hentet inn lÞker fra gata og bedt de lese opp noe totalt uinspirert «russisk-engelsk» rÊl :man_facepalming:

Bootet fĂžr 4. gang og gir det et forsĂžk til.

Hva sier Cohh?

Helt seriĂžst - dere bĂžr teste sjĂŠl. Fy faen :laughing:

Har bare sett pÄ i 5min sÄ har ikke sagt sÄ mye men han skal spille det hele helgen sÄ kommer sikkert med en kommentar etterhvert. Spillet ser iallfall utrolig pent ut.

Kan hende spillet tar seg opp nĂ„r det eventuelt bretter seg ut i en mer «open-world» setting. Kanskje gameplayet finner seg mer til rette og grafikk kan veie opp for
det andre.