Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Embracer Group AB (EMBRAC B)

Jeg klarer ikke det :stuck_out_tongue:

Dette er en spillaksje som man egentlig bare kan ha i skuffen. Jeg tror målet er å lage en gigant som blir til slutt solgt til en gigant. Jeg følger lite med på enkeltspill her.Så lenge spillmarkedet vokser, vil nok thq vokse.

3 Likes

De fleste releasene deres er uansett for små til å påvirke revenue veldig mye. Det vil uansett endre seg i 2019 hvor de f.eks har Metro og Biomutant.

13/02-2019 16:34:08: (THQN-B.ST) THQ Nordic genomför förvärvet av Warhorse Studios

Tror ikke Kursen skal ned idag heller gitt…

4 Likes

Nej, läste Pressfire’s recension och det blir nog ett inköp för min del! :slight_smile:

Ned 3,6% nå :stuck_out_tongue:

2 Likes

Mange timer til stengetid. Er helst da jeg måler om dagen var i pluss eller minus.

Men ser jo ikke veldig lovende ut idag.

Sitter uansett over helgen så får vi se hvordan Metro gjør det :smiley:

Metro Exodus har nå 10315 spillere på steam. Er ikke dette OK for et spill som kun var tilgjengelig som preorder ?

EDIT: ser ut som om peak ble 11942

1 Like

Det er VELDIG ok.

1 Like

Ser på en kamerat spille nå - ingen av oss av videre imponert. Pen grafikk, men litt keitete og ikke-veldig artig gameplay. Fortsatt tidlig i spillet :man_shrugging:

Men ja, hittil mer frustrasjon enn noe annet.

Edit: Og der krasja hele driten :face_with_raised_eyebrow:

Hva der det som er problemet med gameplay ? Har ikke spilt det selv så greit med feedback fra noen som har testet.

Altså:

  • Spillet krasjer og lyden forsvinner (PS4 Pro)
  • Gameplay og FPS-opplevelsen føles ikke ut som mestring, men keitete, treg og uresponsiv (vi har spilt mye spill av denne typen). Les: Ca. umulig å angi hitboxer, skjønner ikke hvorfor man lykkes én, men ikke en annen gang osv.
  • Historien er døll
  • Karakterene ditto
  • Dialogen, voice-acting og manus ditto

Kort fortalt ikke morsomt. Vi gadd ikke mer etter to timer, ble bare komisk. Testet selv også. Skjønner pent lite av reviews som sågar henviser til «Half-Life 3».

Får håpe vi er sære og/eller har hatt veldig uflaks. Mulig gameplay skal være typ tregt og «frustrerende». Men ikke noe for oss. Uansett må lyd og selve spillet funke.

Sitat min ekstremt spillbevandrede kamerat:

Orker ikke mer, aldri vært borti makan.

Tipper dere er sære :stuck_out_tongue_winking_eye::rofl:

Har sett en del som har klaget på voice acting og AI :slight_smile:

2 Likes

Godt mulig - men virkelig udelt negativt for vår del. Spillet funka rett og slett ikke heller.

Hva forventet dere før dere begynte å spille ? Jeg blir ofte skuffet hvis jeg forventer noe og får noe helt annet. ( Bugs er jo uansett drid :wink: )

EDIT: ser foresten CohhCarnage spiller nå med 20k viewers.

1 Like

Forventet en OK FPS-opplevelse, enkelt og greit…? Det opplevdes ikke utfordrende eller vanskelig per se, men bare frustrerende og ikke mestringsbasert. Vanskelig å beskrive godt med ord.

Det til side, historie, dialog og karakterer - relativt veldig lame. Kunne hentet inn løker fra gata og bedt de lese opp noe totalt uinspirert «russisk-engelsk» ræl :man_facepalming:

Bootet før 4. gang og gir det et forsøk til.

Hva sier Cohh?

Helt seriøst - dere bør teste sjæl. Fy faen :laughing:

Har bare sett på i 5min så har ikke sagt så mye men han skal spille det hele helgen så kommer sikkert med en kommentar etterhvert. Spillet ser iallfall utrolig pent ut.

1 Like

Kan hende spillet tar seg opp når det eventuelt bretter seg ut i en mer «open-world» setting. Kanskje gameplayet finner seg mer til rette og grafikk kan veie opp for…det andre.