Diskusjon TriggereNy! Porteføljer

THQ Nordic (THQN-B)

thqn-b_st
Investeringer: #<Tag:0x00007ff295ce24f0>

Jeg tegnet meg for 50k aksjer og fikk hele 1250…

Ja dette må vel være det værste vi har sett i uttelling noensinne. Åpner den opp 50% i morgen?

Godt mulig, men jeg tror nedturen om 6-12 måneder kommer til å bli tilsvarende stor…

169 aksjer fikk jeg når jeg bestilte 5000. Jaja…

Her må man altså inn ved åpning med den risikoen det innebærer for å få noe særlig volum av betydning. Det er massevis av folk i samme situasjon som bare har fått smuler. Jeg kan jo bare gjette hvor bra denne vil gå i morgen og det blir nok i det intervallet jeg har indikert tidligere.

640 aksjer her.yeah i morgen skal det tjenes penger…

genialt opplegg.de små må kjøpe over børs alle sammen og det er de store som selger til de små disse aksjene.

Dere går på en smell her.

? Vi får jo så vidt ikke aksjer en gang så det er faktisk umulig å gå på en smell nå :wink:

Av erfaring lønner det seg å kjøpe på eller en dag etter aksjen går live.

Er det konklusjonen din etter 19x overtegning?!

Ikke ut i fra det jeg har sett. Da har det vært lurt å bli med på IPO og selge første dagen den går på børs hvis den åpner høyere. Noen ganger er det ganske mye, så vi får se.

Åpnet på 26. 30% opp nå.

litt presse:

Til å være 19 ganger overtegnet synes jeg faktisk denne starten her så langt er litt slapp sammenlignet med første børsdag for PDX, SF, GCOR.

RT 26.8 SEK

Den planen gikk jo til helvetesild når ingen fikk noe volum. Jeg fikk jo bare 2.5% sånn ca. av hva jeg bad om. Smuler til alle som ikke er store nok.

De store pøser ut. Kynisk opplegg.

Jeg liker PDX introduksjonen mer og mer. Må si det er spillselskapet som er på min watch list etter Stillfront nå.

Ja nettohandel forteller sin tydelige historie: