Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Traderhjørnet

Questerre Energy Corporation . Selskapet har en gjennomsnittlig kursendring per måned på 33 prosent, så risikoen er svært høy. Aksjen viste en sterk oppgang i august. Det ble gitt kjøpssignal fra en rektangelformasjon, og kursen brøt opp gjennom motstanden ved 2,08 kroner på økende volum. Kursen har senere reagert litt tilbake på avtagende volum, og dagens nivå kan være en god inngang også for kortsiktige investorer. Det ligger nå støtte ved 2,08 kroner. Teknisk score er 96.

image

Den ble bra, har sikret halvparten og flyttet opp SL på resten

4 Likes

Skulle ikke fundre meg om det kommer en bounce i Pexip, 35 % opp til gap close.

2 Likes

$HAFNI har holdt seg bra.

1 Like

Aker carbon capture (ACC) ser lekker ut.

3 Likes

Kempower.

1 Like

Liker denne. Fin chart.

Tar et trade om vi får en retest av monthly open og VAL på 13.8, med invalidering på 13.2

Vil dog kutte den før earnings.

1 Like

HAFNI fortsetter med basebygging

1 Like

Begynner å se veldig fin ut. Kjøper du breakouts selv om børsen generelt er i et bear market? Har ikke vært lett å kjøpe breakouts i år.

Nei det har ikke vært spesielt lønnsomt. Jeg har vært ekstremt selektivt, de fleste BO har ikke vært understøttet av volum.
Personlig har jeg trukket mer mot kortsiktig trading i det siste året

1 Like

Brudd opp + MACD-crossover i dag:)

$TRMD_A bryter også opp.

2 Likes

$WAYS med EP.

$HTRO ser også bra ut igjen. Omvendt hode og skulder formasjon på daily og fin cup with handle på weekly.

3 Likes

FRO med fint dagstick om det holder ut dagen. Positivt om den holder seg over MA 20

1 Like

2020 og GOGL med interessante chart. 2020 kan krysse MA 50 mens GOGL har litt før det skjer

1 Like

Er bunnen satt i SINCH?

1 Like

SALM videre ned eller rekyl?

1 Like

Vente på en retest etterhvert kanskje? Og/ellers satse på moderasjon i budsjettet

1 Like

3 Likes

$FORTUM

$GCC

4 Likes

KAHOOT

2 Likes