Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Traderhjørnet

Hamlet pharma

2 Likes

High tight flag.

1 Like

NAPA

High&Tight

2 Likes

1 Like

Litt ferskvare fra Minervini, der han går gjennom åpne posisjoner

4 Likes

Tatt en liten bevakningsposition i Ecoclime. Tenkte høre om noen her er insatt i selskapet? Såg ingen tråder. Fikk med meg Q3 resultatene…

** Nettoomsättningen ökade med 93 % till 100 010 TSEK (51 953)*
** Organisk tillväxt i koncernens nettoomsättning, 11 %*
** EBITDA ökade med 170 % till 11 573 TSEK (4 288)*
** EBITDA-marginalen ökade till 12 % (8).*
** EBITA ökade till 7 736 (1 750), och till 8 % (3).*
** Kassalikviditeten uppgick till 228 % (350)*
** Kassaflöde från rörelsen ökade till 17 817 TSEK (-19 497)*
** Soliditeten minskade till 77 % (82)*

https://www.mfn.se/cis/a/ecoclime-group/ecoclime-q3-passerar-100-msek-i-omsattning-64750f28

Noen som potensielt er insatt og kan kommentere caset?

1 Like

OKEA ser ut som en trykk koker, tror den kommer når som helst nå. (50 % opp til toppen i juni)

4 Likes

Er det noen grunn til at den skal stige fundamentalt sett?

cashflow positive? og økende oljepris? (bare gjetter, har ikke lest kvartalsrapporten som kom for 2-3 uker siden https://newsweb.oslobors.no/message/516500)

Jeg bare tok en titt på det tekniske.

Kanadensisk swing, $CBLU, ESG, $11 musd mcap, 40% insider holdings, 40% gross margin, +40% revenue YoY. Nylig order på $5musd som kmr Q4/Q1 med weekly breakout + retest.

1 Like

Cell impact.

1 Like

Prøver å lære meg litt TA og følger med her. Orker du forklare litt? Det jeg tror jeg ser er at den har brutt ut av en fallende trend og MA ligger i “riktig” rekkefølge. Volumet har vært gradvis fallende. :thinking:

Litt seint siden kursen har sprunget avgårde

Play Magnus med fin base etter IPO

Et mulig scenario for Ocean Sun

1 Like

Dec 15, 2020 02:00 PM

2 Likes

Tanker rundt HBC? Ser i mine øyne ut som at den bygger mot breakout fra langsiktig trend/kile, med 3 fundamentale endringer de siste dagene og noe medieoppslag. Bryter den 10 neste uke ser jeg ikke bort ifra en nyttårsrakett der, men hva sier dere?

Dancan juicy, ipo formation. Notera IPO dagen ikke kom med på 1h graf. IPO pris 4.5 kr.

Spekulativ posisjon i $UGE, kanadensisk ESG play.

Skärmavbild 2020-12-09 kl. 16.51.40

3 Likes

Haha, fra facebook:

“Remember to practice your pull-out game. Cause you sure as shit didn’t inherit it from your father!”

3 Likes