Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Traderhjørnet

Traff godt på den :+1:

Tok inn denne i dag. Gikk inn i Guard Therapeutics også. Monstervolun og brudd av lang base. Kan poste chart på sistnevnte i morgen.

Guard Therapeutics, daily.

3 Likes

Ligger an til en breakout for NRC Group snart…

Denne aksjen er litt seig, så det kan bli en slow motion trade…

4 Likes

Tok inn Contextvision, bra setup med økende volum.

1D:

1W:

3 Likes

kjøpte belships litt tidlig, men syntes den ser bra ut med økende EPS de siste 4Q.

1 Like

Nevner igjen Norcod. Ved siste melding her om aksjen lå den på 113. Nå i 139,8. Target ved Q4 er ifølge mitt case 220kr/aksje. Markedet har enda ikke tatt innover seg at de endelig tjener penger nå(kommer på Q3 rapporten). Tror det blir en overraskelse for markedet og en del artikler på nett når den tid kommer. Vil bare si ifra for sving-traderne og de med litt lengre horisont. Kan også bli en god “over natten”-trade når kvartalsrapporten slippes for Q3. Jeg er investert for det lange løp her.


3 Likes

Int. den ved brudd på 150kr på volum👍
Rett inn på watchlist.

2 Likes

HighTightFlagg her nå montro.

4 Likes

ACC ser lovende ut

4 Likes

Økt i denne i dag

1 Like

Sitter og titter på NEL. Synes den ser klar ut for ny tur oppover. Tanker?

2 Likes

Frontline 2h. Syntes den ser fin ut :slight_smile:

1 Like

1 Like

1 Like

Vanskelig å si om det blir opptur eller om nedturen fortsetter. RSI er jo stigende… Men om den får ett skikkelig løft så vil etterhvert også mange short posisjoner lukkes som igjen vil gi en vanvittig forsterkende effekt.

Men personlig så hadde jeg ikke satset alt for mye på opptur akkurat nå. Men jeg tar ofte feil;-)

Fin søndags studie👌

https://marderreport.s3.us-east-2.amazonaws.com/wp-content/uploads/2019/11/27210903/IBD_AmericaGreatestOpportunity1.pdf

1 Like

Opplever mange breakouts som feiler nå.

ACC er det chartet jeg liker best pt, som også er kjøp bart.
Har en 10% posisjon, håper den fortsetter og en kan øke.

2 Likes

Enig, mye som feiler. Solgt ACC igjen, men mulig den kan fortsette opp:O Håper på at SINCH snur på støtte.

Ja, ACC rett i SL her.