Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Traderhjørnet

Kompilert Kullamagi som går gjennom set-ups https://youtu.be/RTnsckC6Vyw

5 Likes

Fin breakout i NAS i dag ser jeg. Håper på et lite pullback til 200ma i morgen så jeg kan komme meg inn :sweat_smile:

Noen som vet om man får pareto sin månedsportefølje dagen før (før børsdtenging) hvis man er kunde?

Med active-konto der har jeg i hvert fall tilgang til porteføljen. De skriver på sida:

Our portfolio recommendation is made up of 6-10 Norwegian stocks. The recommendations are updated on a monthly basis.

Så det er vel uansett ikke snakk om særlig hyppige oppdateringer, men man har også (med akitv-konto) tilgang til mange analyser av selskaper jeg syns kan være nyttig.

Takk for svar, men var ikke helt det jeg spurte om :blush:

Du mener om man som kunde får se den måndtlige endringen i porteøljen dagen før alle andre? Det virker ikke sånn for meg. Artiklene som ligger bak innlogging ang. endringer er også tilgjengelig uten innloggingen.

1 Like

Ok, takk for svar

Anbefaler å se denne: 20 minutes of wisdom and trading concepts - Qullamaggie

GOGL med trippel bunn

Edit
GOGL ble bra, tatt gevinst på target, sikkert for tidlig men men

1 Like

Har ikke mye erfaring med trippel bunn. Ville det ikke vært ønskelig med litt mer sideveis konsolidering før bruddet opp?

Nja, kan fortsatt få det. Men et høyere volum hadde vært ønskelig, men dagen er ikke over ennå

Edit: Men det handler også om å finne kjøpstidspunkter, skal man vente på bekreftelse kan kjøpspunktet bli for dårlig i forhold til RR

WILS ser bra ut

3 Likes

PEXIP bryter opp fra en liten base, har tall i morgen så hadde håpet at den ville vente til etter det

Misset HTRO i går, men det kom en ny sjanse i dag

Edit:

Ble stoppet ut kjapt på ny LOD

5PG med fin VCP og higher lows

2 Likes

:chart_with_upwards_trend:

Hey! Noen som har forslag til nettsider/apper hvor man kan følge amerikanske selskaper og viktigst av alt ha mulighet til å abonnere på nyheter og børsmeldinger?

Mulig Marketsmith kan være noe for deg

Så interessant ut, men foretrekker en gratisversjon siden jeg allerede betaler for alt mulig av det andre (charts, regnskapstall osv)

Finviz