Negativ divergens på weekly, men kan fint gå mot 20 igjen. God R/R her mener jeg. @Paddy80
Etter test av brudd eller test av bunn. Mye avhengig av volum og pris. I tillegg må BIAS være til oppside. Så bruker hele trading rangen fra BC/SC til å prøve å finne ut dette. Og hvilke fase prisen er i.
Har snudd den daglige trenden med tydlige brudd forbi 15.56, og har kommet seg over daglig 12EMA. Ganske extended nå med 1 times RSI på 76, personlig ville jeg ventet på en ny daglig higher low, helst samkjørt med en backtest av daglig 12EMA for inngang. Men merk at den fremdeles trenger å snu den ukentlige trenden.
Hode skulder formasjon i frontline som brøt ned, uten follow-through. Da se vi motsatt vei, og mulighetene for et bullflag. Kan se ut som at vi har fått bruddet over 70.55, så da er neste motstand ved 82.90.
Setter stor pris på analysen din, har lenket den til Frontline.
Hamlet, her ventes det vel fundamentale nyheter i nærmeste framtid som vil få stort utslag på kursen enten positivt eller negativt.
Det kommer resultat fra fase 1/2 av blærekreft studien når som helst
Lols. TA er bare tull!
Edit: dette var da sarkasme om ingen tok det
Kan ikke alle dere bare slutte å tjene penger på TA? Det er tull. Hellre tap penger gjennom å bli med aksjene ned -60%, det er sånn tekinvestor ekspertene gjør det.
Keep up the good work peeps, dere skal ha creds! Ja, jag sneakpeekar av og til når jeg har tid.
Baby beit på
Hvis du skriver TA og tull i samme setning så er det som å si “Candyman” i speilet. @babyrage is watching
Takk for fundamental info om Hamlet @zappa66.
@Hocki m.fl - kan dere skrive ticker eller navn på aksjen over charts? Sliter med å lese hvilken asset det er i chart på mobil
Ville holdt øye med volumet på denne i dag, volatil aksje, fin VCP siden medio juni, bare 23m shares uteståendes.
Er det mulig at dette er begynnelsen på en VCP i AkerBP? (Hourly graf)
Mulig jeg er på bærtur, men lærer ikke hvis man ikke spør
Uten å ha sett på chartet, men basert på det du poster der - ja. Jeg kaller det EQ (Equilibrium) , men basically det samme som Volume contraction.
i min forståelse av en long VCP mangler det dog at volumet på highs (buys) er større enn lows, her ser man det motstatte
Godt poeng. Blir en vimpel uansett om du tegner strekene men tyder vel på brudd ned av denne da, uten å ha sett på andre indikatorer…
Får vurdere å ta de prosentene jeg har i gevinst da og heller holde et øye med aksjen. Hadde håpet på mer fart i oljeprisen og mer økning her.