SOBI, ble noenlunde sånn jeg så for meg.
Securitas
Beyond meat er vel selve definisjonen på en boble. Tjener ikke penger og har en mcap på 10millarder dollar. Skal ha litt vekst for å forsvare det. Men det kan jo fortsette oppover! Har ikke sett den i butikken, men kunne godt tenke meg å prøve, folk på internett skryter ihvertfall av burgeren.
Sjekk frysedisken hos rema
Okei, takk for info:-) Har null koll på det fundamentale i BYND, bare kom over chartet. Ser de slipper rapport om en uke, så sikkert lurt å være forsiktig.
skal sjekke!
Reduserer posisjonen her på 176.
Edit: Og der nådde den min målkurs på 180, så da var jeg helt ute. Får se om det blir som jeg tenker, eller om denne fortsetter opp.
Burgeren er god men vegetarburgeren til Halsans kôk og Annamma er bedre synes jeg. Det at burgeren skal være så j… likt kjøtt er nok fint, men jeg forventer ikke det samme av en vegetarburger som kjøttburger. Prisingen er beyond belief og mtp. hvor mange konkurrenter de har, og kommer til å få, så vil nok denne prises mer riktig når realitetene synker inn.
Er det en anacott steel som brygger?
Okei:-) Jeg skal definitivt prøve den. Vi spiser med øynene, så sikkert derfor de har lagd den så likt kjøtt som mulig. Jo mer familiær den er, jo bedre vil jeg tro den selger, uten at det bryr meg så mye😜
Prisingen er beyond, det er det sikkert liten tvil om, men er det ikke nettopp det man ønsker som trader; kjøpe dyrt, selge dyrere?
Husker Tilray for et år siden da mange mente den var dyr på 30$. Det ble dannet et VCP pattern, og kursen gikk til 300$ på under en måned. Vi snakker 1000% på en måned. Nå falt kursen riktignok tilbake, men for en mulighet det var på kort sikt.
Husker jeg nevnte PIR(Pier import) her i denne gruppa i våres også. Den hadde nesten en identisk formasjon som BYND, og gikk 50% på tre dager etter brudd opp. Også den har gått rett vest i ettertid
Poenget mitt er, finner man KUN en formasjon som dette i mnd, og trader 25% av porteføljen i denne formasjonen, så kan du med stor sannsynlighet gjøre over 100% avkastning på porteføljen i året😜
Ja, selskapet er sikkert dyrt, men volum og pris sier at man med stor sannsynlighet kan tjene penger her kortsiktig. Folk spør meg stadig vekk om NANO, og jeg har lenge sagt at den ikke er interessant for meg for øyeblikket. Jeg er rimelig overbevist om at stigningen kommer, men jeg er også ganske overbevist om at vi kommer til å se en liknende VCP formasjon i forkant, som gjør at man lett kan bli med på denne oppturen.
Denne posten ble lenger enn jeg hadde tenkt, nå trenger jeg en kopp kaffe for å innse om noe av det jeg skrev over gir mening Ps, dette innlegget var ikke ment som kritikk mot deg, jeg ser på deg som en som innehar mye kunskap innen TA, så håper egentlig bare å lære mer selv, derfor den gikk til deg:)
noen som har tatt Maha i dag? så lenge på den, men likte ikke det lave volumet i relasjon til basis og at den har knekt 30…
Er ny med TA, men hvordan scorer denne på vcp-skalaen?