Som jeg skriver, jeg husker da CCC ble revealed på E3 tidligere i år.
I forkant av det var det også all verdens spekulasjoner rundt denne Goldfarb og alt det fantastiske som skulle avsløres. Og så gikk det ikke heeeeelt slik som man trodde.
Som jeg skriver, jeg husker da CCC ble revealed på E3 tidligere i år.
I forkant av det var det også all verdens spekulasjoner rundt denne Goldfarb og alt det fantastiske som skulle avsløres. Og så gikk det ikke heeeeelt slik som man trodde.
Allerede kjøpt inn ekstra lotion
Control DLC, som de gjorde VO for rett før Outsiders hadde VO, har lansering 26 Mars.
Regner med outsiders trenger noe mer tid, siden det er et fullt spill og ikke DLC, men burde være mulig å få lansering H1 20.
Darkborn har försvunnit från kategorin “made with Unity” på Unity´s hemsida:
Linken går till huvudsidan och Darkborn syns inte till nånstans . Behöver inte ligga så mycket i det, men det är oavsett intressant.
Darkborn er jo offisielt kanselert.
Så det er jo bare korrekt.
Jag har bara fått med mig att publishing-kontraktet var kansellerat -inte spelet som helhet? Har du link till melding?
Publishing partneren eide vel Darkborn navnet .
Nei.
Det var litt av poenget med Private Division. Utviklerne selv skulle eie IPen.
Darkborn är helt borta ur bilden, både för outsiders och funcom. Outsiders jobbar på annat IP
Ja, det var min uppfattning också
Ok, förstår. Jag var osäker på vad som hade hänt med Darkborn-namnet, men det är väldigt mycket som tyder på nytt IP / modifierat innehåll.
" I worked on the game Darkborn, where I was in charge of design and implementation of our AI systems. This includes AI decision making, enemy sensing, pathfinding and enemy behaviours. I also contributed to other gameplay and core systems when required.
Currently I’m working on an unannounced game , with the same responsibilities."
https://www.linkedin.com/in/ramonabarte/
Men av de jeg hadde tilgang til å se på så var det kun Ramona som hadde satt opp noe nytt etter Darkbord. Men hvor ofte folk oppdaterer LinkedIn er jo veldig forskjellig da. Har selv en rimelig utdatert profil og regner med mange er i den kategorien.
Tror nå at det kommer ett kvalitetsspill fra Battlefield gutta. Kan det bli ett single shooter game ala battlefield? Som en erstatning til CSP
Goldfarb fortsätter teasa
Från total tystnad (bara träningstweets) sista 6 månaderna så har han verkligen lagt in turbon när det gäller speluppdateringar sista dagarna
Tipper han har vært med på MC jeg.
Er det ett typisk spill det er viktig med soundtrack?