Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) Fundamentale forhold

Fartin…
Du ønsker å ikke kverulere, men fremstår som en… Send spørsmålet og bekymringen din til Radforsk, så får du svar på saken :blush:

Jeg har postet info om spørsmålet. Har ikke uttalt meg konsekvent og ønsker info. Hva ellers skal ett slikt forum brukes til. Jo det er ett av problemene med tek investor. Bare se på pci hva som skjedde der. De såkalte ekspertene med mest likes fikk lite motstand og hauset opp en enorm forventning. Om det ikke får an å debattere skikkelig mister ett diskusjonsforum sin hensikt. Det blir fort ett ekkokammer det greiene her om man ikke får belyst tema skikkelig. Jeg regner med radforsk har fått ti meldinger allerede.

7 Likes

Jeg er enig med deg i at 2031 er for lite men det er innbakt i kursen. Nettopp dette med at de sannsynligvis får godkjent forlenget patenttid er en stor oppside som jeg ikke tror alle har fått med seg som et value inflection point for aksjen. Jeg takker for at du belyser det.

Patentbeskyttelse (IP) er et av prioriteringsområdene for Ultimovacs i tiden fremover nå, uttalt av CEO.

4 Likes

Ultimovacs ASA - Announces Positive 5-Year Overall Survival Update from Phase I Combination Trial Evaluating Universal Cancer Vaccine UV1 in Metastatic Melanoma

19 Likes

Julepresangleveransene er i gang :slight_smile:

Det var halvparten som levde ved 4 år, og det er halvparten som fortsatt lever nå :grinning:

Dette var ekstremt positivt! Noen av oss ble litt skuffet for et år siden da to hadde gått bort, men med ingen nå, så er dissa dataene blitt knallsterke!

Det er som er viktig å huske på når det kommer ytterligere data om dette, er at to av de seks pasientene i studien som fortsatt lever, ble av en eller annen grunn ikke blitt fulgt opp mer enn et par måneder. Dette er altså noe de selv har valgt, og min hypotese er at fordi de fikk progresjon veldig tidlig (for det kunne vi se av posteren fra tidlig i år) så ble de de så skuffet at de ikke ville ha noe mer med studien å gjøre. Dette gjør at vi ikke vet om de har PD eller CR eventer på disse to. Vi vet at vi har en CR, men det kan godt være vi har to til!

12 Likes

Så alle det, siste året, har stått imot Covid-19 også? Har vi en covid vaksine her også? HEHE.

1 Like

Hvilken avtale sikter du til…? Tror heller ikke linken ble riktig.

Her er dokumentet du refererte til:

1 Like

Som representant for den sære gjengen på fundamentaltråden: Kan vi ta løse og totalt ubegrunnede spekulasjoner om oppkjøp på småprattråden?

11 Likes

Løse og ubegrunnede påstander kan man jo ta helt til høyesterett i USA, så kjøre det på fundamentaltråden på et forum må da være innaforre :slight_smile:

1 Like

Tidene forandrer seg. Da @Neladner var CEO ble det luket hardt på denne tråden. Heldigvis!

4 Likes

Jeg leser alt som skrives om Ultimovacs, men det er ikke riktig at jeg kommenterer. Kvaliteten er som før, mye er svært bra, diskusjonen rundt patentrettigheter viste god innsikt. Hvis det kommer innlegg som kan skade selskapet og som er feilaktige, vil jeg diskutere det med ny CEO, men det har det ikke vært nødvendig til nå. Til opplysning : Det er god stemning i Ultimovacs og jeg ser at å sette inn Carlos i stedet for meg var akkurat så klokt som vi planla.

61 Likes

Vi som følger selskapet tett setter veldig stor pris på din, og nåværende ledelse sin innsats. Måten dere har håndtert skapelsesreisen til Ultimovacs tror jeg blir et eksempel til etterfølgelse.

Med ønsker om en god jul og godt nytt år :christmas_tree: :fireworks:

17 Likes

Kan ikke så voldsomt mye om selskapet, men jeg liker veldig godt hvordan selskapet ledes og utfører sin kommunikasjon. Forfriskende å lese et sett børsmeldinger og allerede “føle” at her slipper jeg å starte bakerst i notene til kvartalsrapporten for å lese mellom linjene, hva som ikke sies.

4 Likes

We are not changing our guidance. We expect to disclose full details and have a press release on the new study in december.

Han siere videre at studien blir på størrelse med INITIUM, og i en “very important” indikasjon.

16 Likes

“Very important” ???

Ja, han sa dette på spørsmål fra DNB-analytikeren:

About the size of INITIUM and in a very important indication.

1 Like

@polygon Hva er “a very important indication”?

Typisk er dette “high, unmet medical need”

2 Likes