Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 2

Verva selv sier gjennomsnittstid er 28 dager.

Relativt lav N, anledning til drive QC underveis inntil aller siste event (70!) og eksplisitt uttalt fra ledelsen at de jager på for å minimere tid.

Kjøper det ikke.

1 Like

Alle selskap jager for å minimere tiden, dette er ikke noe spesielt. Løpende kliniske studier er løpende kostnader. Ja, studien er ikke den største, men ikke den minste heller. Veldig mye er avhengig av hvor mange ting man måler på hver pasient, hvor ofte/hvor lenge, hvor gode og rutinerte sentrene er på å kjøre studier og hvor effektive CROet er.

Ikke noe av det jeg skrev endrer noe av det vi har diskutert før. Intet nytt er godt nytt.

1 Like

Hm, havner jo ut i mars / april da? God tid å handle mao? Kanskje børsen faller i mellomtiden også, så kan man handle billig :sweat_smile:

1 Like

Og så var det på an igjen :joy

2 Likes

Fortsettelse følger! :popcorn:

1 Like

Hvor mange % av portisen syner folk med om avlesning ikke har kommet før 1.3?

  • 5%
  • 10%
  • 20%
  • 40%
  • 60%
  • 100%

0 stemmegivere

Deilig @Roc . Da er det bare å lene seg tilbake og vente på at gjengen skal nistirre på grafene og søylene til Polygon, Boblegutten og Ketilajj - som jo har blitt etablert fasit her på forumet (sukk). For deretter å konkludere med at HER, her er det datarisiko.

1 Like

Hva er syner? Selger?
Mangler 0% isåfall

Fra pokerspill. Hvor mye innsats man har på bordet når kortene vises.

1 Like

Tenkte syne med 5% men nå har jeg så god tid at jeg vurderer 10%! :sleeping:

1 Like

Dette er i tillegg for fase 2 og 3, så studien burde i teorien ligge under snittet.

1 Like

“But, what I can tell you is that as a company, we are in close contacts with these CROs to make sure that they clean up this data as the study progresses, so that the final stage will not take as long, because some (i.e. much) of that work is already done.”

I tillegg til dette sitatet som @h3nk1 postet over, så har vi følgende sitater å forholde oss til:

“Normally it takes from two to three months, but we try to shorten that” og “the cleaning process can take from weeks to a couple of months”. Og det harmonerer rett og slett ikke med det @Roc skriver (og som vel er basert på hans erfaring med større landmark fase 3 studier).

Mitt klare inntrykk etter å ha snakket med de Sousa om dette er at det er snakk om uker og ikke måneder (selv om han selvfølgelig ikke røper noe spesielt til meg!). Men de KAN altså ikke guide på det fordi det er utenfor deres kontroll.

6 Likes

Og hvorfor er dette så viktig å komme til bunns i?
Hva har det å si om dette tar 3 uker eller 6uker?

1 Like

Det har jo noe å si dersom man ønsker å øke eksponeringen. Et innsidekjøp hadde vel løst hele diskusjonen😅

For ikke å snakke om dersom Gjelsten hadde solgt seg ut nå… :rofl:

Da er det bare å lempe ut😅

Men det må jo være en viss fare for lekkasjer hvis analyser skal pågå i flere uker og de på “innsiden” ser hvilken vei det går. Er det noen som vet om dette er et kjent problem i lignende tilfeller/selskaper?

De får ikke vite noe før alt er analysert.

Ok. Da har jeg misforstått i forhold til hvem som foretar analysene. Takk for svar :blush:

De får vel vite når 70 events er nådd (Carlos og Bjørheim), selv om resultatet kommer senere. Det mener jeg har vært nevnt før på tråden.

1 Like