Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

Kan jo ta med at DnB økte kursmålet tidligere i dag

1 Like

Til hvor mye?

54 til 66

Snart tatt igjen Nano på markdesverdi, det er sterkt!

Takk, det er jo en start :grin:

Får de til en universell kreftvaksine så er det vel ikke stopp på kr 66,-

Jeg la deler av analysen på biotek insider tidligere i dag så du kan du ta turen innom der :wink:

3 Likes

Og som @InVivo nevnte muligheten for, så er Nyenburgh sine salg et eksplosivt kjøpssignal også i denne aksjen! :smiley:

Snubler mye i treskoene sine, gjør de :joy:

2 Likes

Man kan jo tenkte seg hva som skjer med kursen hvis enten ikke småcellet lungekreft og/eller prostatakreft blir lagt til som indikasjoner de skal kjøre store randomiserte fase 2-studier i.

Man kan lett se for seg at 200% fra nåværende kurs er en sannsynlig risikojustert nåverdi om bare noen uker/måneder.

Dette selskapet fremstår bare mer og mer som en enestående mulighet og en del av hva som må til for å gjenreise troen på biotek på Oslo Børs.

edit:
Og ikke glem

  • dataslipp på fredag
    • Første pasient dosert i selskapets store randomiserte fase 2-studie (UV1 i kombinasjon med Nivolumab + Ipilimumab Malignant melanoma.
  • Ferdig rekruttert i førstelinje melanom. 30 pasienter.
  • Første pasient dosert i [Mesothelioma] hvor UV1 skal kombineres med Nivolumab + Ipilumumab i andrelinje.
    1H;
  • 5-årsoverlevelse for fase 1 prostatastudien. Kommer det melding om en partner som kan bidra til en randomisert fase 2 også i prostata?
6 Likes

Ja, dette er jo biotekjuvelen som enda ikke er blitt ødelagt av shorting, trading og emisjonsfrykt.

BGBIO kjører allerede studier i lungekreft med lovende resultater, kursen har ikke akkurat eksplodert.

1 Like

Vi kan kanskje kjøre selskapssammenlikninger på biotektråden :slight_smile:

Men BergenBio, Nano og Trvx er ødelagte bioteks, kursen er herjet i stykker av markedet.

Ultimovacs og Pcib feks, de er enda ikke knust av OB, så derfor er det håp for at aksjekursen kan gjenspeile rNPV

1 Like

Du mener at du ønsker å hausse et selskap 200% i fred og ro uten motsvar?

6 Likes

Ok, vi kan diskutere litt. Mine første argumenter:

  • UV1 er for det første heleid av Ultimovacs = attraktivt for høyere prissetting og oppkjøp.
  • UV1 har et rasjonale som er så klokkeklart og enkelt å forstå at selv moren min kunne forstått og investert = attraktiv for høyere prissetting
  • I løpet av veldig kort tid kan Ultimovacs finne på å legge til TO randomiserte fase 2-studier med potensiale til å bli pivotale. I tillegg skal de ha interrim readout på disse studiene for å måle immunrespons allerede i 1H21 - mon tro om BMS som er partner på begge de nåværende studiene følger godt med der??
  • BergenBio derimot har et innlisensiert produkt som lead asset og det gjør det mindre attraktivt for oppkjøp og dermed også reell prissetting på Oslo Børs
  • BergenBio har en ekstremt vanskelig materie å sette seg inn i, noe som gjør de til en case for spesialinvestorer eller gamblere = dette gjør sannsynlighet for høyere prissetting diskutabel på Oslo Børs hvor det finnes ca 3 spesialinvestorer.
1 Like

Er ikke alle biotek assets på OB heleid av selskapene selv?

Du svarte der ja

Det tror jeg ikke har noe å si, 30% av en fantasillion er fremdeles mye penger. Det gjør heller ikke produktet mindre attraktivt for utlsensiering, hvorfor skulle en partner bry seg om at BGBIO må dele inntektene med Rigel. For et oppkjøp er jo dette et regnestykke for oppkjøperen. Hvis bemcentinib er det neste keytruda så er lisensavtaler ingen hindring.

Dette tror jeg kan være riktig, Radforsk-selskapene har også en fordel ved at de dekkes mye grundigere av podcasten og det gjør materien mer tilgjengelig for aksjonærene.

2 Likes

Men videre diskusjon av BergenBio tar vi på den tråden, hva?

3 Likes

Noen som har en direkte årsak til at aksjen har steget med 12kr siden igår? Jeg har ikke funnet noe annet enn mulig optimisme før 07.02

Prøv optimisme foran resten av Q1 :slight_smile: