Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 3

Volumet er i dass. Det er ikke kvartalsrapporten folk har rettet øynene mot.

1 Like

Fikk faktisk frysninger av den uttalelsen. OSE forstår ikke hva som kommer - dette kan bli gigantisk.

3 Likes

Han glemte å gjøre unntak fra en lege på Haukeland som ikke venter på dette (ref Shadowsbane for to dager siden) og også blant de jeg snakker med er jeg nok ganske alene om å eie aksjen :man_shrugging:

6 Likes

Det kan hende gjerdesitterne angrer seg når Carlos slår på “nyhetsstrømmen”

11 Likes

Du mener at det eneste vi får vite i mars er: did/did not meet the primary endpoint?

Så kommer hr etc senere?

“Topline result will report primary endpoint of progression-free survival”

Leser man meldingen så står det (min utheving):

Jeg tolker dette som at de ikke vil forplikte seg, men først se om tallene er udelt positive. Om tallene er tvetydige og krever en masse analyser og datavask, så vil de vente for å ikke risikere kursfall.

De Sousa er flink til å selge positivitet og forventninger. Hva slags innhold ligger egentlig i setningen; “The whole world is really… i’m not exaggerating… is waiting for this data” ? Det inkluderer vel også Janus…

1 Like

Han heter De Sousa. Kalt Sausen blant venner.

Hva gjelder uttalelsen, så er det altså slik at etter Moderna, så blir det Ultimovacs som leverer mer randomiserte data i vaksinespacet. Først i verden for en generisk OTS-kandidat. Slik sett venter en “hel verden” på akkurat disse dataene. JHI også som påpekes.

3 Likes

Når enden er god, er allting godt

1 Like

Pussig dette med hva man får med seg når man leser, men det er jo verdt å merke seg at de skriver “Positive results”.

Enten er de sikre på at resultatene er positive, eller så tenker de at dårlige resultater ikke kommer på trykk eller blir sluppet inn som “Late-Breaking” med det første :man_shrugging:

Vi får vel velge å tro de er sikre i sin sak, men bemerkelsesverdig bullish!

Om det er snakk om PE not met, så har ikke Ulti noe å presentere på ASCO. Da er det tilbake til kjøkkenbenken, rydde litt, ta ut av oppvaskmaskinen. Og så f.eks kjøre en sånn “contribution to disease understandings” innlegg på en eller annen konferanse når man har forstått hva som ikke hendte / gikk feil. Det tipper jeg ikke U (les: Jens eller noen av de andre) har det veldig travelt med.

Det er med andre ord ikke noe å tolke.

PE met: Ulti har kake med til festen.

PE not met: Ulti får ikke stille på festen. Men får delta på en annen, senere fest hvor de må forklare hvordan de klarte å slå lufta ut av den italienske sukkerbunnen og hele kaka bare ble episk failure. Sånn at noen andre kan lære å lage sukkerbrød.

Det er alternativene her.

1 Like

“One month to judgement day”

Dramatisk disse svenskene…

5 Likes

Hæ, får vi ikke HR-verdi opplyst i mars?

Herre frels oss.

Vi vet ikke, det diskuteres flittig på chat og var tema i starten av dagens Q-presentasjon - anbefaler å se denne. Siste ord er garantert ikke sagt.

1 Like

Beklager, dette har du sikkert tatt opp flere ganger, men vet vi ca. hvilken HR som vil tilsvare “primary endpoint met”? Slik at vi eventuelt kan tenke oss til hvilken HR vi minimum har dersom de når endepunktet altså :slight_smile:

0,73 (Basert på opprinnelig oppsett med 70 events)

1 Like

Hahaha.

Det er lov å smøre litt tjukt på som de sier

Her er presentasjonen, få med dere den lange introen til Carlos: https://channel.royalcast.com/hegnarmedia/#!/hegnarmedia/20240214_1

5 Likes

Jeg la inn fundamental, men legger inn her også.

2 Likes

Tommel opp eller ned mtp hvordan Sausen forsvarte Nipu studien etter at intervjuer vinklet readouten som veldig negativ?