Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 3

2 Likes

Fra 30:13….

Det er strengt tatt ikke “Børsmorgen fra i går”, men “Økonominyhetene” fra i går. #Flisespikking :wink:

Oslo Børs er ikke på safari i dag. Sitter ved gate’en og sover.

Er det er sannsynlig med nye OS data fra NIPU presentert hos ASCO Annual Meeting fra 31/5 til 4/6?

Det må kan kunne si er (svært) sannsynlig.

Kan virke som at markedet venter på håndfaste resultater før inntreden i aksjen, kan bli svært hyggelig når “alle” skal inn i kombinasjon med short aksjer💯

3 Likes

Ja.

Spørs om ikke ASCO i år vil være det store store gjennombruddet for Ultimovacs (gitt positive INITIUM-data da). For:

a) Selskapet indikerer jo nå i dagens pressemelding av mye (foruten INITIUM topline da) skal legges frem der.

b) Tar vi utgangspunk i samme cutoff som på ESMO (2 mnd før), så vil ASCO fort også innholde en presentasjon med 15 mnd. min. oppfølging på OS i NIPU. Og gitt hvor begredelig OS dessverre er i 2L meso, så vil en modning av den trenden i data man kunne skjelne på ESMO i fjor høst fort være kommet så langt at man kan sette to streker under “universal” i UV1.


For å si det på wernersk:

INITIUM er hammeren.

NIPU er doren.

Og på ASCO på forsommeren i år skal noen spikre slås helt helt inn.


For de som måtte lure på når / hvor ASCO er i år:

" MAY 23, 2024 at 5:00 PM (ET)
Majority of abstracts are released on asco.org/abstracts (Late-breaking Abstracts will be released at 7:00 AM CT on their day of presentation at the meeting)

MAY 31 - JUNE 4, 2024
ASCO Annual Meeting (Chicago, IL)"

13 Likes

nå går vi fra soving til koma

Because of the ground-breaking potential of a positive topline result, …

De har ikke pleid å skrive slik?

23 Likes

image

4 Likes

Dette går på min egen selvtillit løs. Er jeg ikke i stand til å lese og tolke en børsmelding riktig ? Jeg oppfatter dagens melding som et selskap som strutter av selvtillit, og i lys av at de nøkterne ordvalg de har brukt i alle år så er jo dagens svært fremoverlent. Slik oppfatter jeg det og har handlet til tross for at jeg egentlig hadde tenkt å selge meg noe ned før mars.

Da spørs det om min selvtillit får seg et skudd for baugen.

3 Likes

Utsettelse av DOVACC/LUNGVAC er basert på sen rekruttering i starten av studiene, ifm. aktivering av sites osv. Dette har blitt kommunisert i lang tid og et flertall av de tidligere kvartalspresentasjonene har hatt en stjerne (*) bak avlesningstidspunktet med forklarende tekst at det vil bli gitt ny guiding på Q4-22 rapportering, som er i dag.

At studiene ikke er utsatt lenger enn påfølgende halvår, kombinert med dagens betydelig forbedrede rekrutteringstall, viser at selskapet er back on track og ikke blir mye forsinket her. Med forbehold om hva som skjer herfra og inn, selvsagt.

EDIT: Beklager, jeg skrev først kvartal her, men det ble utsatt til påfølgende halvår. Poenget var at det ble minst mulig utsettelse i begge studiene.

9 Likes

Både DOVACC og LUNGVAC ble utsatt med et halvår.

1 Like

Det betyr bare at den ikke er eventdrevet.

4 Likes

18 minutter til Q-preentasjonen:

https://channel.royalcast.com/hegnarmedia/#!/hegnarmedia/20240214_1

4 Likes

#denfølelsen

14 Likes

bilde

29 Likes

Sjefen straks på direkte-TV her: https://www.finansavisen.no/

1 Like

image

image

10 Likes