Intet som tyder på det så langt. Utover at Janus nok er tom for skyts.
Pek gjerne til hvordan du kommer til den slutningen annet enn å synse deg dit.
Det er dog litt påfallende at han gjør seg veldig likvid mtp fasen Ultimo er på vei inn i…
Gjelsten har mye eiendom. Folk med mye eiendom har gjerne behov for å styrke balansen i disse dager for å ikke få problemer med finansieringen.
Dette er forøvrig forsiden på DN nå:
Datanerder her ser selvfølgelig umiddelbart at det er logoen til NVIDIA, men jeg tenkte det var Ulti jeg da 
Kan bli en ny positiv dag dette:

Auksjonen har vært ganske off i perioder.
Best å bare logge av og holde øya på mål (bak lukkede øyelokk)
Med litt tradere og nye “riders” kan det bli humpete og volatilt i dagene fremover…! 
Ristes litt i dag. Kanskje ikke unaturlig etter de siste dagenes rakettfart…
Tror det allerede er avklart at Shortnordic viser feil/ikke oppdatert oversikt - da SSR ikke viser noen endring 
JP morgan solgte stort i går og gikk short. De har enda litt igjen så trolig selger de resten i dag. Gøy om de går tom og vi får en fin oppgang på slutten av dagen
Ok - Shorteurope hevder selv å være oppdatert i dag, og påfallende at de viser nedgang nettopp de siste par dagene ifm med oppgangen denne uka.
Det kunne jo stemme med å ville ta ned risiko noe.
Men om de ikke er helt pålitelige, så får man vel vente på ytterligere bekreftelse på tingenes tilstand.
Gårsdagens liste viste vel bare at JP aka Janus leverte tilbake en bråte ubrukt short til et mellomledd. Ingen som vet så langt hvem som kjøpte og solgte tungt i går.
J.P. MORGAN SECURITIES PLC
-175 405
Henta fra E24
Ubenyttet ammunisjon.
AKA: Innser at slaget muligens etter all sannsynlighet er tapt.
Husk at det er delay på listene så det er fra fredagen du ser der.
Shortregisteret oppdateres 15:30 og dekker foregående dags endringer. Det vil si at sjekker du short nå, ser du hva som skjedde på mandag. Tirsdagens endring kommer kl 15:30
Dette er ikke fra short registeret. Det er salg over børs fra mandag/ tirsdag.
Fra 15.2 tror jeg det var kan man se at det gikk 235.000 aksjer fra FTF til JP morgan. Nå selger de og er snart tom.