Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 4

Glem NIPU, glem UV1 er min mening. "Anvendelsområder ut over peptidvaksiner [for TET]” ble sagt på dagens Radium av styreleder. Det er (det lille) håpet for Ultimovacs nå.

1 Like

Enkelt å se når du kjøper deg inn i ett selskap, konstant haussing

2 Likes

Ble det sagt noe om hvilke anvendelsesområder? Eller når man ev. skal fortelle om hvilke anvendelsesområder?

Jeg tror grunnen til at man har gjort nye prekliniske forsøk med TET og nå ikke kaller det TET, er nettopp fordi man vil forsøke den med andre modaliteter enn peptider.

“Ultimovacs will provide an update on this technology platform to the market before the end of 2024.”

https://newsweb.oslobors.no/message/625735

5 Likes

OM de har noe ytterligere good shit preklinisk for å underbygge TET som en attraktiv delivery-tech, SÅ kan man så absolutt gjøre en kule vs. dagens prising. Både primær/sekundære endepunkt ble møtt óg de har holdt kortene meget tett til brystet.

Tror dog ikke jeg skal forsøke meg på dét, men i utgangspunktet har jeg alltid syntes Mangsbo-patentet er spennende (ett molekyl med tetanusgift + attåt/target).

2 Likes

Snakker ikke for meg selv her kompis, (jo for faen gjør jeg det) men KASTER meg på, men de store sjelene med større kunnskap her på TI en folk flest rundt selskapet har ytret seg de siste dager på dine vegne i form av post, likes etc
Din psyke, negativitet, hvordan du skal bruke pengene dine……ikke gjør det på denne tråden. Legg hue i bløtt litt å se deg rundt. Har du flere investeringsspørsmål…send heller enkelte individer en pm. Ulti og uv 1er død. Finn en annen hest av noe slag.

1 Like

Viktigst av alt: ikke sett mer penger enn du ville gjort i løpet av et år på Lotto. Én ting er er at man taper 99% av innsatsen(men selvangivelsen blir hyggelig lesning, isolert sett)men man går også glipp av oppgangen som et indeksfond ville gitt i perioden.

Ultimovacs med patent datert 20. juni. Høres ut som drug conjugation technology: WO2024126737A1 - A core and a conjugate - Google Patents

Description

A CORE AND A CONJUGATE

Field of the Invention

The present invention relates to a core, a conjugate, a cocktail of conjugates, conjugates for use as medicaments, and a process for manufacturing a conjugate.

3 Likes

Inventor

Dana Michel

Ulf Tedebark

Worldwide applications

2023 WO

Application PCT/EP2023/085932 events

2023-12-14

Application filed by Ultimovacs Ab

2024-06-20

Publication of WO2024126737A1

Og dette patentet publisert 25. juli: WO2024126758A3 - A nucleic acid molecule and a chimeric polypeptide - Google Patents

2 Likes

Mens dette ble publisert i april: WO2024083866A1 - Cancer treatment - Google Patents

Det var to nye patenter ja :+1: Det tredje har vi snakket om før.

Begge virker som videreutvikling av TET der hovedmålet fortsatt var å koble på UV1-peptidene, og av det jeg kan forstå så beskriver ikke patentene noe annet enn peptider som antigen. Så hvis jeg skal gjette, så er det enda et relatert til deres “novel drug conjugation platform” som ennå ikke er publisert.

4 Likes

Patentet fra 20. juni ser ut til å fokusere på bredere bruk. Ja, peptider benyttes for å eksemplifisere hva som har blitt gjort på feltet, men patentet er gjennomgående fokusert på generell bruk: core + en eller flere “conjugates”.

2 Likes

Mao. dette patentet er veldig i tråd med som ble sagt på Q2-presentasjonen. Tror vi går en spennende tid i møte denne høsten.

Hei, du er kanskje litt uheldig med ordlegginga (les: forventningene dine) her, men dette er altså en tråd på et åpent nettforum. Hverken jeg, @h3nk1 eller @polygon , eller andre mer, eller mindre kompetente (jeg er i siste kategori her), får betalt for å skrive her (vi betaler tvert om…), eller drive resepsjon / svare ut spørsmål, så når / om gjør vi det, er det av egen fri vilje, når vi har tid, anledning / lyst.

Personlig, så tenker jeg at alle som vil investere her (av en eller annen grunn) bør sette seg ordentlig inn i selskapet og teknologien (det kommer stadig nye kvartalsrapporter / oppdaterte selskapspresentasjoner) i stedet for å forvente at vi som har vært med lenge – og nå alle er ute / har gitt opp – skal være med på å forklare / validere (de mer eller mindre urealistiske) investeringshypotesene dere nå måtte komme med. Vil du lære noe om Ulti? Det er bare å lese bakover i tråden. Værsågod. Undertegnede har skrevet 1000+ (mer eller midnre) informative innlegg, de ligger der åpent for alle å lese.

Du skriver om at vi kjører psyken din på rævva? For 2000 aksjer med gav 2,66?

Jaja. Til sammenligning:

Jeg hadde et syvsifra beløp i Ulti i februar, og i mars var det femsifra. Tenker du kanskje heller skal ha litt sympati med oss som var med på det stupet. Og kanskje skjønne at mange av oss er passe ferdige her, og når vi svarer deg (som ikke har satt deg veldig inn i caset) ut så er det ganske hyggelig og sympatisk gjort av oss.

Peace out.

24 Likes

Mulig det. Det er i så fall svært lett å misforstå.

5 Likes

– Skal vi starte litt med Ultimovacs? De har jo opplevd ganske nedslående resultater nå i tre studier, og spørsmålet er vel om det finnes håp for selskapet. Hva er din mening om det? spør Anderssen.

– Det er et godt spørsmål, og det er et spørsmål jeg får fra mange investorer, i hvert fall etter hudkreftstudien, som dessverre de ikke lyktes med, og nå lyktes man jo heller ikke med hode- og halsstudien. Så tilliten til UV1-vaksinen og teknologien, og at den skal gi en klinisk betydning, meningsfull effekt hos pasienter, er jo betydelig svekket. Og vi registrerer jo også at markedet, investorer, også har mistet tilliten. Så vi er veldig bekymret for det selskapets fremtid, svarer Hiller Holom, og legger til:

– Dessverre tror vi ikke at selskapet vil lykkes med å komme med noen data som vil generere noe særlig investorinteresse innenfor den såkalte «financial runway» de har nå. Så nei, det ser dessverre etter vårt syn mørkt ut for Ultimovacs, sier han.

Dette gjelder selv om det kommer positive resultater fra deres siste studie, DOVAC-studien.

– Dessverre er tilliten til vaksinen såpass ødelagt at jeg tror det skal veldig mye til for at investorene skal kaste penger etter det selskapet, sier han.

2 Likes

Burde kanskje bare avviklet, er det noe cash igjen om de hadde avviklet i morgen?

2 Likes

Håper du har tatt ut pengene dine å har de tilgjengelige til eventuelle andre interessante investeringsobjekter du finner smart.

Nå er det vel for sent, har man holdt til her nede er det vel bare å håpe på de siste studiene eller DCB.

1 Like