Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Zelluna - the artist formerly known as Ultimovacs (ULTI)

Korrekt observasjon. Lykke til med investeringen(e). God jul :slight_smile:

Til info: Gjel(d)sten har tapt en del hundre mill her allerede.

Fredriksen tenker jeg har peil når det gjelder shipping. Men Frontline Therapeutics? Neppe. Eller, for å si det sånn: Fredriksen er like mye en bjellesau for et preklinisk biotekselskap som CR7 er kvalifisert til å mene noe om nedsenkbare oppdrettsmerder.

Da gjenstår det bare deg.

3 Likes

Og jeg kjenner bransjen ut og inn og er overbevist om at dette blir en knall-suksess:)

1 Like

Var artig så lenge det varte da :slight_smile: Usikker på om de tidene noen gang kommer tilbake igjen. Vil nesten tro de som tar den type risiko har funnet veien til krypto nå. Der kan jo noe som har fallt 99% komme seg opp igjen og gi gevinst selv om man kjøpte på toppeb. Mens i biotek hagler det jo på med emisjoner etter slike fall, så mange norske biotekaksjer vil jo aldri klare å komme opp til ath uansett hvor vellykket det ender til slutt.

1 Like

Så bra! Fyr i gang en ny Zelluna tråd da, og forklart oss andre uvitende nepene her inne hvorfor teknologien til selskapet kommer til å bli banebrytende medisin og en lukrativ investering :wink:

1 Like

De håper vel på da at ferdigpakka selskapet lager med dissa cellene kanskje kunne brukes på en del pasienter uten å måtte tilpasse behandlingen individuelt :man_shrugging:Kunne kanskje gjort behandlingen noe raskere, kanskje billigere og noe mere tilgjengelig?

Istedenfor å bli radert ut i en Zelluna-emisjon - fikk Radforsk byttet til seg en god chunk av det nye kombinerte Ulti-Zelluna selskapet.

Noen som var til stede på EGM? Hadde styret en god og grundig redegjørelse om alle alternativer som var vurdert, pro & con, og hvorfor (utover at det tjener Radforsk) det var en god løsning å gi vekk selskapet og kassen til Zelluna?

2 Likes
1 Like

Nå skifter jo etter hvert Ultimovacs navn til Zelluna, så vi kunne like gjerne blitt på denne tråden og bare endret navn når navne-/tickerskiftet kommer?

Den gamle Zelluna tråden er jo ganske tynn og det er jo litt gammel Ultimovacs historikk som er relevant fremover også. :man_shrugging:

Lukket den gamle tråden for Zelluna, mvh Moderator
https://tekinvestor.no/t/zelluna-immunotherapies/34552/16

3 Likes

Gjelsten legger ikke mer i potten og lar seg vanne ut. Ferdig med sitt lille bio eventyr han også🤷🏾‍♂️

2 Likes

image

2 Likes

Blir det ca 200 mill aksjer og ca 150 mill cash?

EV = ca 350 mill

Fortsatt preklinisk?

Ulti-aksjonærene får ca 34 / 200 deler eller 17 %?

Er på tlf her, men om dette stemmer så verdsettes Ulti under cash?

Lukket den gamle tråden for Zelluna:
https://tekinvestor.no/t/zelluna-immunotherapies/34552/16

1 Like

Det er vel ikke riktig? I børsmeldingen står det følgende:

• Gjelsten Holding AS has been allocated 3,653,846 offer shares in the Company
    in the Private Placement and will not receive any consideration shares in
    the Business Combination, thus decreasing its total percentage of shares as
    a result of the Transactions from 6,495,866 shares and votes (approx.
    18.88% as of the date hereof) to 10,149,712 shares and votes (approx. 5.0%)
    in the Company after completion of the Transactions.

Som med kurs 2,60 skulle tilsi at ha har betalt 9,5 MNOK for 3,6 mill nye aksjer.

Kreinh, please bare dropp det der.

Vi holdt Ulti fordi data, data, data.
Vi regnet i alle retninger og på alle mulige måter.
Vi hadde statistikkeksperter som gjorde grundige analyser.
Våre egne og andres regnestykker pekte entydig i retning suksess.

Vi misset en viktig faktor, og det var at hovedstudien gikk med en ukjent trippel-combo.

Utover det siste er det ingenting å angre på.

Studiet var en klar fail, og det er fortsatt merkelig hvorfor populasjonen presterte som den gjorde, langt bedre enn SoC, og siden de aldri tok seg bryet med å undersøke tumor / biologien hos pasientene så får vi nok aldri vite.

5 Likes

Og ikke minst “pandemien” inkl. massevaksineringen. Samtidig, at kontrollgruppen skulle prestere 300 % bedre enn robuste historiske data og milevis utenfor selv spicy konfidensintervaller var vanskelig å forutse. No regrets.

4 Likes

Kan legge til for min egen del, at det ble en for stor enkelt investering og nedsiden ble undervurdert. Så det er min “dyre” lærepenge.

7 Likes

Hvor lenge skal det gråtes over spilt melk?

På tide å vende blikket forover?

Siste studiene skal fortsatt leses av i inneværende halvår, og sjansene for suksess er ikke 0.

Det nye selskapet sitter på mye god kompetanse, og har nå flere jern i ilden.

På tide å fatte mot; det er nødvendig i denne bransjen.

Dette er en småprat tråd, hvor det normalt er høyde for innlegg om stort og smått.

Når det gjelder fremtiden er nok sjansen for at UV1 plutselig skal gi positive resultater så nær null at det ikke lar seg regne på. Hva som ligger i muligheter for den “gamle” TET, nå MultiClick, aner jeg ikke.

Jeg er ellers enig at Zelluna har et spennende produkt og etter hva jeg forstår en potensiell viktig/verdifull IP, og har fulgt selskapet i noen år.

2 Likes

Hei!

Når er nye selskapet ferdig fusjonert/når registreres det nye selskapet/nye aksjene på børs?

På forhånd takk!

Dato for fusjon er senest 9.4.2025 i følge referatet fra ex ord gen fors som ligger på Ultimovacs sine sider. Usikker på om det er mulig å fremskynde det. Navneskiftet kommer nok tidligere og blir opplyst en børsmelding.

1 Like