Viktig å poengtere at den ble spilt inn på mandag.
Ut fra hvordan de har kommunisert om dette, så går det IKKE mer enn et halvt døgn fra de får vite PE til markedet får vite PE.
Viktig å poengtere at den ble spilt inn på mandag.
Ut fra hvordan de har kommunisert om dette, så går det IKKE mer enn et halvt døgn fra de får vite PE til markedet får vite PE.
21 minutter ut sier Jens at de i USA forrige helg kunne diskutere med «leger som er med i studiet»…
Altså, leger som deltar i Initium-studiet med behandling, eller mener han noen annet?
Eneste faktafeilen var vel innledning hvor det nevnes at aksjen prises til rekordnivåer. Kjenner ikke helt igjen det
Ellers en klar indikasjon fra Jens at det er ASCO de går for og da vet vi hvilke tidspunkt de senest må / forventer å ha dataene klare på.
Ja, men også tydeligt at ASCO er en ambition…så ikke sikkert…de ved det ikke…
…på konferansen IO360 vel å merke
Denne tråden er en stilstudie i bekreftelsesbias🙂
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Ubekreft gjerne
Det er betryggende at de avkrefter intervjuer sin tese om “vinn eller forsvinn” også. De er jo naturligvis forpliktet til å si dette, men husk at alle fase 1 studier + NIPU nå indikerer at UV1 har effekt. Ved en HR på 0.74-0.79 og PE not met, så er det fortsatt klare signaler på en klinisk relevans ved UV1. Legg til bra sikkerhetsprofil, så er toget på ingen måte gått.
Jeg har ingen aksjer i å avkrefte noe som helst, tvert imot. Men det er vel åpenbart når man leser av smil og den slags som tegn på at det er PE-met, eller??
Jeg håper det samme som alle andre her. Ikke vær redd for det. Jeg er riktignok ikke inne med like stor andel av min beholdning som mange synes å være. Jeg er for pysete. Synes det er merkelig at denne nesten 100% sikre greia ikke plukker opp mer oppmerksomhet blant investorer og div som uttaler seg i mediene. Eller at markedet generelt skal være så dårlig på å forstå det så mange andre her forstår. Er ikke det å undervurdere markedet?
Vel, det er nå de tankene som får mest plass i mitt hode rundt denne aksjen. Derav min litt tilbakeholdne inngang. Håper likevel min skepsisme og markedet og investorer og alt bare er ignorante og at alle får en hyggelig avlesning🥳
Oslo Børs er mest arrogante olje, shipping og fisk-folk, noen småsparere og folk som har fond. Noen få setter seg inn i biotech, men de fleste velger noe de kan i stedet. Synes vi har fått inn en ganske god gjeng i Ulti mtp. market cap, hvilke personer det er og hvordan kompetansen på topp 100 er blitt ganske god. Ulti er et selskap av mange på Oslo Børs.
God stemning i studio, Sausa skinner på red eye. Grunnen til det er at de er like spent som oss på hva den harde pakken under treet inneholder.
Alle smil, nikk og blunk er ikke fordi de har sett inni pakken, men de vet at den ligger der, de kan se den. Formen stemmer, vekten stemmer, og rister de på den er det god-lyd! ALT tyder på at innholdet er i samsvar med ønsket. Stjernene har stilt seg på linje, signalene peker i samme retning. Men ingen har sett inne i pakken.
De håper like mye som oss at de rekker fristen den 11., men også det er en ukjent. Hva skjer om det ikke går? Resultatet blir ikke påvirket av om det kommer på fredag eller torsdag neste uke.
Ingen sannsynligheter endrer seg. Innholdet i pakken er likt, men vasken tok bare litt ekstra tid. Pe met er akkurat like sensasjonelt om det kommer i morra eller i påska.
Pust med magen, folkens. Esmo - asco, potato - potato. PE met er verdensrekord! Å dumpe på tirsdag fordi ingen melding er fullstendig misforståelse av hva VIP’en her betyr. Holder en knapp på fredag kveld, men er akkurat like bull om den ikke kommer.
Det er et voldsomt fokus på kreft hos disse folkene, ja.
Han har sikkert ringt denne mannen i sin research:
Hentet fra:
Hvis Houg mener kursen er for høy, hadde vel vært bedre for fondet om han solgte aksjen selv???
Det kommer med jevne mellomrom nye brukere inn på TI og skal skjære igjennom alt med variasjoner av argumentet “Hvis dette er så billig som dere sier, hvorfor stiger ikke kursen”. Dette er et like generisk som det er et meningsløst argument uansett tidspunkt og kurs. Kursen gjenspeiler tilbud og etterspørsel.
Ingen her sier at “ting er nesten 100% sikkert”. Alle forstår at det er en ikke neglisjerbar risiko for at Ultimovacs feiler. Men mener du det er lett å kvantifisere risiko for oppside og nedside i denne aksjen? Hvis du skal være ærlig så tipper jeg svaret er nei. Tror du summen av markedet er så fryktelig mye smartere enn deg? Tror du virkelig at markedet er effisient når det kommer til denne typen aksjer? Tror du virkelig ikke det er mulig å få et annet og begrunnet syn enn markedet på hva som er riktig prising dersom man leser og diskuterer med folk som kjenner både bransjen og i hvert fall selskapet minst like godt som de fire analytikerne som følger selskapet?
Men bevares, hvis du bedømmer dette forumet etter å bare ha lest småprattråden de siste to dagene så kan jeg også skjønne deg.
Kan noen svare meg på et faglig spørsmål: Vil en pasient som får bivirkninger som leder til «treatment discontinuation» bli fjernet fra studien og attpåtil ikke kunne bli et event eller snakker vi om et midlertidig avbrudd før behandling fortsetter? Eller vil pasienten avslutte behandling men fortsatt være med i studien? På forhånd takk😊
Jeg har nå lest 90% flere ganger her inne, men det var ikke poenget å legge meg opp imot ekspertisen. Ikke hevder jeg at noen gjør gale risikovurderinger heller. Jeg beskriver kun hvorfor jeg velger å gå inn forsiktig ved å stille de spørsmålene jeg stiller meg selv. Svaret ditt besvarer i veldig liten grad boen av spørsmålene, men bærer heller preg av at angrep er det beste forsvar. Er det slik at nye brukere med kritiske refleksjoner skal stilnes så fort som mulig? Jeg har forståelse for at nervene sitter utenpå så tett på. D-dag, men det scorer lite poeng hos meg i hvert fall.
Hvor var angrepet i mitt svar til deg? Jeg stiller deg kun noen spørsmål? Og nå stiller jeg et til: Har du lest og forstått hva disse prosentene referer til?
Du skriver at jeg ikke svarer på ditt spørsmål, men hva var egentlig det? Hvorfor får ikke Ultimovacs mer oppmerksomhet i norsk presse? Det må du neste stille til selskapet tror jeg.
Man ser jo feks i SAS, en aksje som skal tas av børs og nulles at markedet ikke nødvendigvis er det smarteste.
Refererer til dette fra checkmate 067:
Man ser her altså at discontinuation i IPI+NIVO var vesentlig høyere enn i de andre armene, men på KM plottet er det ca like mange sensurerte i alle armene. Jeg regner da med at discontinuation ikke betyr at man trekkes fra studie, men at behandlingen pauses?