Ingen/liten forskjell på armene så ikke noe å hente der
Ikke noe bedre enn kontroll per dags dato, kan selvsagt endre seg over tid
Jrdoctor skrev vel om dette røde flagget kort tid tilbake.
Det kan være at den shorten bare var basert på en enkel tanke om at “universell kreftvaksine - er to-good-to-be-thru” spesielt om den kommer fra Oslo og ikke Oxford/Boston
Ja, men det gir allikavel INGEN mening at de skal prestere så bra som de gjør i denne studien. Det er noe her som skurrer🤔
Drit nummer 2; Janus har truffet blink her, og lan spille spillet sitt så godt de kan nå som de kan score på åpent mål.
Tipper de venter litt i dag; de lar retail gjøre salgsjobben først, og så gruser de etterpå.
Selvsagt bare 1 av flere muligheter de har til å spille sitt spill nå som de har ermet fullt av ess.
NIPU hadde 2 grupper som så på bildene, den ene gav 1.01? og den andre 0.6?
Kan det være noe lignende i denne studien at de som tolker bildene gjør feil?
Det ligger en At-market ordre der på 270K aksjer…
Ja og det blir vel dobbelt effekt om folketrygdfondet etterhvert får tilbake aksjene sine og beslutter å selge seg ut.
Kan ikke være slik at dette skjer hver gang vel?
Da kan man aldri stole på noe som helst da, alt av studiedata er feilaktig
Hva gjør Gjelsten nå? Kjøper seg videre opp? Han har sagt at Ultimovacs ikke handler om penger og med flere studier kan det være at Gjelsten tar grep?
Gjelsten kjøper nok ikke nå men støtter kanskje en emisjon for å hjelpe selskapet videre.
Jeg er faktisk fortsatt irritert på FTF, for prinsippet om at det er ødeleggende å shorte norsk biotek som er avhengig av stadig emisjoner står jeg ved.
må ikke avsløre metodene her nå
Er det pause på handelen?
Auksjonen tar nok tid i dag. Under 10 slik det står nå.
Glad jeg ikke tok et altfor stort bet, selvsagt surt men risikoen er skyhøy. Sånn er det
Nå får ihverfall Janus dekket seg pent inn