Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 4

Til JHI & co:

Ja Janus er vinnerne, og Holom sin spådom er for en gangs skyld for optimistisk, iallefall på åpningskurs.

INITIUM var en vanskelig studie ettersom gjeldede behandlingsform fungerer veldig bra. UV1 kan ha effekt bare ikke bedre en standard behandlig i denne kreftformen.

Ouch! Dette var såpass brutalt at jeg ikke orker å selge aksjene mine. Jeg tar heller mine 37,84% av verdien på slutten av året

4 Likes

Er det webcast kl 10?

1.4 mill aksjer kommer til å slukes på 1-2-3

Mitt største tap…

De store sitter nok rolig. Pengene på kort sikt er tapt for deres del. De vil aldri ha noen realitistisk mulighet til å selge i markedet. Så da er spørsmålet bare om dette kan snu, på et eller annet vis. De store har ingen andre alternativer. Vi små kan jo velge om vi skal selge oss ut til svært lave priser eller ikke.

Edit: Tok feil, Canica solgte seg ut

Det var kl 8:00 - ikke noe å henge noe optimisme på der IMHO

1 Like

Ja nå er det bare å holde på aksjene. Kan komme positive ting som gjør at kursen går noe opp. Janus skal også kjøpe tilbake selv om det blir mye lettere nå. Ingen ide å selge under 10kr

5 Likes

At dere tør sier jeg, er det noen biotekselskaper i Norge som det har gått bra med? Jeg trodde dette var et bra selskap, men valgte å holde meg unna.

3 Likes

Janus dekker nok før lunch, dessverre med kjempegevinst.

1 Like

Kun Algeta? Var et annet selskap som ikke var så lenge på børs, de ble kjøpt opp tror jeg?
Ellers er listen med fails mye, mye lengre enn listen med success du kan telle på 1 hånd.

Jeg lovet meg selv å aldri gamble på bingotek etter stortap i Nano. Dette var etter tidligere tap i bl.a. Clavis. Biotek er så j… vanskelig, og spesielt kreft som indikasjon. Kondolerer til alle som har tapt her.

I know the feeling!

3 Likes

Not-now!! Skjønner du ikke at folk har tapt store summer. Og hvem ga deg stempelet EMPATISK?

2 Likes

Er det noe poeng i å selge under 10kr aksjen?
Det er bare lommerusk igjen uansett.

1 Like

Pluss Nycomed og Pronova

1 Like

Men hva med nipu? Hvordan tolker man disse resultatene nå?

Jeg ser håp i denne: Vi forblir forpliktet til UV1, og ser frem til å grundig undersøke INITIUM-dataene
Er jo ett tynt hårstrå men jeg sitter med følelsen av at tallene rett og slett er for dårlige til å tro

6 Likes

2 Likes

Det var da VOLDSOMT… de har vel noe cash igjen? For å ikke snakke om tek-plattformen og andre studier? Skjønner det er emisjonsspøkelse på gang her, men så ikke for meg fall til under 5 kr !