Blir så irritert over sånne håpløse artikler. At det fremdeles er 100 % ned vet jo alle, så det er jo en komplett ubrukelig kommentar.
Og er egentlig E24 “Norges største næringslivsavis”, for hvem vet kanskje ingen gidder å lese den nettsiden i morgen!?!
hva er e24? vg?
Du selger i midten av desember og kjøper en mnd senere på ny informasjon. Ingen stress det.
Du trenger bare stenge konto og så sette over på ny litt senere(dager/uker). Du trenger ikke å vente over nyttår med å sette opp ny konto å kjøpe aksjer igjen.
Dette er mildest talt merkelig. INGEN blir syke. INGEN dør. Føflekk kreft er ufarlig.
Shit happens, men denne så jeg ikke komme. Det må komme en god forklaring på dette, ikke bare svada.
Med dette fallet så er salg ikke aktuelt. Om resten forsvinner så gjør det ikke så mye fra eller til.
Er det bare meg som mener det stinker kraftig av hele saken?
Jeg er helt enig i at dette er for merkelig. Hva med alle grafer og studie som blir utsatt? Hva var grunnen til det?
Ja det er 100% uproblematisk, men hvis jeg ikke tar helt feil, så vil også 2-3 dager mellom være så rikelig at det er helt uproblematisk. Intradag skal jeg ikke tørre å si så bombastisk.
lukter lang vei av selskapet, virker som janus fikk info på avveie eller? korrupt som bare fanden…
Forstår at Sjefen er ute og prater. Legger med innlegg fra Shareville.
"Radioforskningssjefen sier at det fortsatt er håp. Kjøpsmulighet til de grader:
– Men jeg tenker også at dette bare er én av fem indikasjoner. Vi har fire andre pågående studier med ulik biologi og indikasjoner. Det kan hende, slik NIPU-studien antydet, at UV1 viser best effekt der sjekkpunkthemmere trenger mest støtte, som i tilfeller av mesoteliom og hode- eller halskreft. Vi vil få en oppdatering på NIPU-studien i løpet av året. Vi venter også på resultatene fra FOCUS-studien, som begge er i indikasjoner hvor sjekkpunkthemmere vanligvis fungerer mye dårligere enn i melanom. Så hvis de viser positive resultater, har vi absolutt en vei å gå videre.
– Altfor tidlig å konkludere
– Så investeringscaset er ikke dødt?
– Nei, etter min mening er det altfor tidlig å konkludere med at UV1 ikke fungerer, selv om den ene studien for denne indikasjonen ikke lyktes."
Vil bare benytte anledningen til å takke alle som har bidratt med EKSTREMT god informasjon de siste årene. Dette var en skikkelig nedtur, men jeg har lært UTROLIG mye gjennom denne reisen! På dager som i dag kan alt virke svart, men om noen dager/uker kan det hende at vi ser lysere på fremtiden. Ultimovacs har fortsatt flere studier som skal leses av, og kanskje er det slik at UV1 fungerer best i vanskeligere indikasjoner. Dette vil fortsatt ha en enorm verdi for pasienter😊
Faktum er at risikoen var alltid veldig høy, og sånn sett var risikoen til Janus fullstendig håndterbar, også i tilfelle det gikk Ulti sin vei. Ift til kapitalen til Janus var dette et veldig lite bet.
Vi er noen her som har gitt klart beskjed om at dette helt fint kunne gå feil vei og derfor var mye per konservative i satsningen.
Men jeg må si jeg er ekstremt mindblown over at det ble en sånn katastrofe, hadde jeg ikke sett for meg.
Hva synes folket om denne kommentaren fra Einarsson i FA:
Så da mener styreformannen at 10,- kroner er fair pris i dag
Snakket ikke han om “Donald Duck”-penger, eller prising? Kanskje det var det her han mente…
Mange som tenker skattefradrag her nå så jeg skriver litt om det, det interesserer tross alt mange i dag.
Det er altså på Skattemeldingen for 2024 dette fradraget kommer, null sjanse for å få det med på Skattemeldingen som skal leveres nå i vår, bare så ingen tror det.
Realiserer du tap på aksjer eid privat kan du imidlertid begynne å få effekt av dette fradraget allerede nå hvis du har stålkontroll på skatt på lønnsinntekter etc. Har du realisert et tap på f. eks 100.000 blir skatten i år totalt 37. 800 kr mindre enn den ellers ville ha blitt. Da KAN du endre skattekortet hos skatteetaten.no for resten av året så det trekkes mindre i skatt hver måned. NB forutsetter som sagt at det i utgangspunktet trekkes korrekt skatt av lønn etc.
Er ikke så enkelt å flytte innlegg desverre. Tror vi bare lar det skli i dag. Har folk en debatt om vitenskapen til selskapet de trenger er det jo bare å ta den i fundamentaltråden.
Skatteeffekter blir jo et at de mest reelle temaene i dag…
tipper det blir emi med gjeldsten og co på 1-2kr her
Fundamentaltråden handler jo om Hubro og en del småprat.
Men jeg burde sikkert gjøre noe smartere enn å sitte her…
Føyer meg inn i rekken til alle som kondolerer med dagens melding. Et punktum for meg og mange andre mtp biotekinvestering i Norge. Trist det ikke gikk, men det er risikoen vi tok og det må vi leve med. Lykke til videre til alle.
Hvordan er det mulig at soc armen har blitt så mye friske? Det er her selskapet og vi har undervurdert.