ja er det de kommer til å gjøre. De avkrefter emisjon
Kan vel ikke bare sparke ansatte?
permitering
Går an å redusere kostnader uten å sparke ansatte
Sparke pasienter?
Jo det går så fint at.
Ja, kanskje nå som de må begynne på scratch uansett. Normalt er det nøkkelpersoner man ikke kan kvitte seg med.
Det er vel å dra det litt langt.
Kommer litt an på hva du spør om, jeg trodde du mente at man hadde stillingsvern eller noe i den duren, men sånt finnes ikke i det private. Hvis f.eks finansieringsgrunnlaget og dermed oppgavene for en stilling er borte, så er det gyldig grunn til helt vanlig stillingsoppsigelse.
At man føler at det er vanskelig og risikabelt å si opp nøkkelpersonell er en annen ting, men hvis det står om overlevelsen til selskapet så må man jo.
Jeg tenke mest i forhold til å ta vare på nøkkelkompetanse…
Noen som har svar på dette, bør være rimelig basic som sikkert mange kan svare på…
Sjekkpunkthemmere (som UV1 kombineres med) er en type immunterapi som “fungerer” mot kreft, men ikke for alle pasienter og ikke like godt i alle krefttyper. Håpet var at UV1 skal få sjekkpunkthemmere til å fungere bedre, for flere pasienter, og i flere typer kreft.
Cisplatin (i kombinasjon med andre cytostatika) må sies å virke mot cancer testis, ikke at det er immunterapi(tvert imot).
Det var en ministudie med 20 stk, var det i NIPU eller INITIUM?
Dette resultatet er så merkelig at jeg også sitter med en følelse av at noe er helt feil. Fase en resultatene fortsatte å imponere. NIPU ga bedre overlevelse. Så at INITIUM skal ha 0 virkning får jeg ikke til å stemme med noe.
Heller ikke at shortingen skal kunne treffe så perfekt, ikke uten at det lekker ett eller annet sted.
Tror nok ikke de hadde gått ut med de resultatene der om de ikke hadde quadruppelsjekka at ikke noe var galt. Da hadde de heller ventet.
De fikk svaret i går kveld og sendte ut melding 07.00.
De har ikke sjekket data enda
De som behandlet…
Ok, så de prøver å aktivere immunforsvaret aktivt. Det er ikke immunforsvaret som finner kreften?
CRO har fukka opp og gitt UV-1 til alle pasientene
hvordan ellers skal man kunne oppnå sånne resultater i kontroll armen !?§#!%?!
Alle fase 1 studiene bare tilfeldigheter !!!
lukter rigga ureint trav hele greia !
Ja - hva skjedde i kontrollarmen, siden overlevelsen Var så mye bedre enn historisk.
Det er det første store spørsmålet.