Enurs, se hjemmesiden til Ultimovacs
Det behandles vel pasienter tilsvarende i INITIUM fortløpende på mange flere sykehus world Wide enn de 10 som deltar i INITIUM. Isåfall burde det vel være mulig å se om det har skjedd en drastisk bedring i pfs for disse også med start 010720 da første pasient ble innrulert i INITIUM?
I forhold til at vi sannsynligvis får en mpfs på ca 33 mndr i begge armene, blir det ekstremt merkelig når vi vet at snitt mpfs for CM067 og CM511 ligger på ca 11 mndr.
Dvs at med en forhåndsdefinert HR på 0.736 for 70 events, tilsvarer det en bedring i mpfs på ca 4 mndr, dvs 15 mndr for UV1 armen, og Endepunkt møtt hadde vært resultatet. Istedenfor 11/15, ble så resultatet ca 33/33… Dvs for å få Endepunkt møtt her, måtte vi ha 33/45 mndr, dvs en forbedring på 12 mndr, ikke 4 mndr.
Nb poengterer igjen at dette er ca tall, men viser vel bare hvor uendelig mye vanskeligere møtt Endepunkt med 3x forbedring blir.
Kjøper mer her, man skal absolutt få en reaksjon ned på INITIUM, det skulle bare mangle - men nå renner blodet i gatene og alt ser svart ut, her er fremdeles en potensiell stor oppside i NIPU og Focus, siste ord er ikke sagt - det er mange prosenter fra 8kr til 60kr
Selskapet har penger ut 2024. Vi skal se på hvordan vi kan forlenge pengebruken ut over 2024. Innen den tid har vi fått nye avlesninger. Vi har tro på selskapet så lenge det er håp om å få nye studier som gir et annet resultat og i tillegg får vi oppdaterte data fra NIPU-studien.
Fra E24. Uansett nye studier og positive resultater må de hente mer penger for å få skuta til å gå. Veien mot mål har bare blitt mye lengre enn antatt. Men er sikkert mulig å tjene penger om man kan trade svingningene. Er tross alt “opp” nesten 20% fra bunn i morges…
Rart at det da er en kontrollgruppe i det hele tatt? Man kunne jo bare målt mot statistikk? Siden statistikken viser mye dårligere resultater for standard behandling må det være noe feil med hele kontrollgruppen i undersøkelsen til Ultimovacs.
Alle trodde vel at det drøyde så lenge for PE, ikke fordi kontrollgruppen gjorde det så bra, men fordi UV1 virket så bra.
Når kursen begynner å ramle dagen før offentliggjøringen og shorterne får en eventyrlig gevinst bør det absolutt skje en etterundersøkelse av kontrollgruppen og shorterne.
Hvis vi hadde gjort det hadde det vært eufori og mange mangemillionærer her i dag, men tilsvarende potensiell nedside når/hvis fase 3 feilet om noen år.
Derfor jeg satt over avlesing fordi jeg trodde UV1 var utslagsgivende, men jeg var fullt klar over at det ikke nødvendigvis var tilfellet. Noe som dessverre stemte.
Kontrollarm må det jo være, men når mpfs ca 3 dobler seg, må man vel prøve å finne ut av ting, da tenker jeg at Real World data muligens er en mulighet.
Einarson nevnte i en Podkast her forleden at KI muligens kan benyttes til å lage syntetiske kontrollarmer fra Real World data. Den største fordelen her er jo halvering av antall pasienter og dermed kostnader for fase 2 og sikkert fase 3 for den slags skyld.
Det er rimelig sjuke greier at mpfs nesten 3 dobler seg. Hadde man vist dette på forhånd ville det vært noen ide å kjørt studien når standard behandlig fungerer så bra?
Fra BørsXtra
«DNB kutter kursmålet voldsomme 98% til NOK 4 (200) og nedgraderer aksjen fra kjøp til selg. Dette var vel fra samme analytiker som i går spådde kursfall på 80% etter nyheten. Det oppsiktsvekkende her er at DNB i analyse 14.februar (da med kursmål 200) hadde kursmål NOK 20 i sitt bear case, der feilet studie vel med nødvendighet må ha inngått. Få uker senere er altså nytt kursmål blitt 80% lavere enn bear case kursmål. Svært lite imponerende håndverk - det er slikt som gjør at tilliten til aksjeanalyser raderes. «
Stemmer det at det kommer en Radiumepisode i dag?
Meld dere inn i støttegruppa for ULTI nå så får dere et “INITIUM Survivor” merke på brukerprofilen deres i løpet av 24t
kommer i helgen skrev de, tas opp i ettermiddag.
“Hei, jeg er ultiaksjonær men jeg praktiserer ikke lenger”
Aksjen er sprekkferdig. Opp.
svend egil larsen fra aksjesladder tatt 20k aksjer i ulti idag sier han.
tipper det kommer noen teorier i podkasten
De slår meg som trivelige mennesker i den podcasten. Men tror ikke de har noe mer å tilføre enn oss selv.
Han kaller det for uflacs, så da var vel før meldingen kom. Nå har han nok kjøpt igjen.
En ny/samme shortaktør er tilkommet. Det tilfører nok flere, ulike tanker.