han kjøpte idag for første gang. forøvrig har også larsB i aksjesladder kjøpt også, de er flink å plukke når støvet har lagt seg og rekylen kommer.
Og der kom Qube inn, bestevennen til UBS, inn på shortlista
Er neppe noe å vektlegge fundamentalt da han kjøper utelukkende pga kursnedgangen og krysser fingrene for å snart kunne selge igjen med kjapp gevinst.
Og; hvordan forklare NIPU? Her er det alt for mange ting som skurrer. Jeg er veldig spent på hva selskapet kommer til å si, hvilke konklusjoner de trekker om veien videre og i forhold til alt arbeidet som er nedlagt og som, tross alt, pekte i riktig retning. Jeg er heller ikke villig til å kaste kortene riktig ennå.
Ja det er mine tanker også. Jeg kommer ikke til å selge før jeg har fått sett data og hørt mer hva selskapet mener.
Om kursen er 7kr eller 2kr er shit det samme for min del, tapt 3 mill allerede så litt til går helt fint.
Focus studien gir jo håp.
Ser Janus og Adage ser ut til å ha dekket seg enkelt inn ihvertfall. Steike de gjorde rent bord her 🥲
Ja, 50% treffrate funger bra med denne type marginer. Komisk å tenke på at sekundærendepunktsuksessen i NIPU var det beste som kunne skje Janus.
Tenker tilbake over hvordan vi idiotforklarte Janus.
I ettertid kan man spørre seg,hadde de bare flaks eller hadde de bedre innsikt enn de beste her på forumet?
Jeg sa alltid at de enten var idioter eller genier.
Det å vedde mot biotech vil nesten alltid ha en fair sjanse til å lykkes, men jeg var overrasket over at de gunnet så hardt på på slutten.
Disse hedgefondene satset ekstremt hardt på at plottet i kontrollarmen til INITIUM skulle ligge langt over 95% konfidensintervallet til alle tidligere studier. Kun et slikt scenario ville bety at de vant. Så får folk komme til sine egne konklusjoner om hvor “smart” det var og/eller hvordan det har seg at de tok veddemålet til tross for at alt tilsa at de skulle tape. At ledelsen i Ultimovacs og øvrige ansatte er sjokkert er en understatement. BMS burde også sette kaffen i halsen da deres CPI plutselig presterer ~3 ganger bedre enn normalt. Pling plong.
Måten det ble shortet og økt og økt og økt helt inn i siste time stinker gitt verdens dårligste r/r at face value. Og det er for min egen del er det ikke mulig å slippe følelsen av at “noe” er galt.
Må innrømme at jeg ikke skjønner dette.
Sier styreleder i podcasten nedenfor. Det er han ikke alene om.
Janus visste antagelig hva de drev med. De har nok oppdatert kunnskap om status på SOC.
Kunnskap som ingen andre har hatt og/eller som er publisert?
De er nok ikke aleine om ha kunnskapen. De var bare aleine om å ha komboen kunnskap og baller til å satse på det.
Og ingen kunne selvsagt være sikre på noe som helst,ikke janus heller. Men mitt tips er at de hadde en veldig god feeling på at dette ikke var like lovende som alle her på forum trodde.
Veldig bra podkast, anbefales
fin podcast fra radforsk, cash ut i 2025, ingen behov for emi før den tid. 3 avlesninger igjen, teorier på hvorfor det gikk galt. kan komme gode data på 3 neste avlesninger
Kan virke sånn, ja
Lurer på hvordan de skaffet seg denne.
Her kommer det helt sikkert et håpløst spørsmål, men hvordan ville dette sett ut om kontrollarmen hadde hatt «normale» resultater?
Nå burde vi stayere egentlig ønske at vi får en dipp ned til 2-3 kroner så kan vi 5 doble posisjonene våre til en slikk og ingenting.