Tror kanskje det blir feil å blande det inn i dag.
Nei dessverre er det slik at de har ventet på U-data de også. Det blir nok tyngre å finansiere nye selskaper i bransjen også.
Trist.
Kan det herske noen tvil om ar noen har visst om dette i markedet med tanke på kursutvikling?
Det kan man lure på. Og de kunne like godt offe tliggjort alt de har nå. Det blir for dumt.
Jeg tror ikke det har vært info på avveie hvert fall, er ikke sååå unormalt det som har skjedd uken i forveien alt tatt i betraktning
kondolerer til dere alle her inne, eier ikke ultimo selv men synd studie feilet og at selskapet ikke fikk det til.
I en bransje med så mye juks, er det iallfall naivt å utelukke lekkasje 100%.
Dette blir en veldig kjip dag. Er vel flere som har skrevet det allerede - ferdig med biotek for all tid.
HR 0,95 og ikke nok tid gått, bedre enn NIPU da Den hadde HR 1,01. Kan det være BICR igjen?
Ja ihvertfall de store. Noen kjenner noen som jobber ett sted osv. Men det blir for spekulativt.
Jeg bomma, jeg må bære det ansvaret selv.
Vel.
Jeg har skrevet en del hundre innlegg her. Og investert som jeg har prata selv. Virkelig hatt troa på dette.
Det er vel ingen som i sine villeste drømmer hadde trodd at resultatet skulle bli så dårlig som dette.
Til alle (om noen da) som ev. har valgt å investere i Ulti pga det jeg har skrevet.
Beklager.
Det er selvfølgelig ditt eget ansvar hvordan du investerer pengene dine.
Men likevel:
Beklager.
Edit: Jeg føler meg pill råtten. Ikke pga eget tap på noen årslønner. Jeg skal leve greit med det. Men tanken på at jeg faktisk kan ha påvirket andre (selv om det var i ekstremt god tro fra min side), den gnager ganske hardt akkurat nå. Jeg er utrolig lei meg for det.
Trist for alle dette, men har ikke ulti flere ben å stå på, kommer det ikke flere studier, eller er selskapet dødt nå? Kan takke shorten i dag, er en garantert kjøper.
Absolutt flere bein å stå på - men da er vi tilbake til mange års venting da
Og at de bommet med å observere 0,95 her er jo ikke et spesielt godt tegn:/
Det lukter andre pasienter. Mye friskere pasienter.
Egentlig så kan dette være at man har lest av alt alt alt for tidlig, i en mye friskere pasientgruppe.
Kan være at man rett og slett ikke har fått testa UV1 i malignant melanom pga friskere pasienter, dvs. at vi egentlig ikke pr. nå kan se forskjellen mellom gruppene.
Men det er et halmstrå, pr. nå. Webcast kan kanskje forklare noe mer.
Jeg tenker at INITIUM er botched.
Mange aksjer som skal dekkes inn frem mot generalforsamling, er nok en dårlig strategi å selge i dag. Uansett en trist dag.
Har lest meldingen en gang til, og jeg klarer ikke tenke, resonnere eller regne meg fram til noe annet enn at populasjonene her avviker veldig fra tidligere studier. Også fra fase 1-pasientene. De må finne ut av PK og PD og finne ut ut markørene for når UV1 gir effekt. Vi vet jo at enkelte pasienter har betydelig effekt, men kanskje ikke de friskeste har det?
Kanskje UV1 hjelper utslitte immunforsvar, men ikke de som har velfungerende systemer inntakt?
Jeg skal faktisk følge med videre, for her er det noe jeg tror de vil få data på som Nano aldri gadd å undersøke.
Det jeg leter etter er om de egentlig var satt i en umulig situasjon med den populasjonen de hadde.
- Lese av tidlig og risikere umodne data
- Vente en liten evighet på modne data
Alt tyder på at strategi 1 var feil, og vi aner ikke hvordan dataene vil utvikle seg fram i tid.
Vi kan fortsatt få en forskjell mellom armene på 70 events, det må vi faktisk vente for å se.
Trist dag for aksjonærer men også norsk biotek.
Jeg tar fullt ansvar for mine investeringer, men alle hundre vitsene om Janus oppover i tråden(e) her står seg ikke så godt i dag.
Håper alle har investeringen på egen ASK eller på AF-konto slik at staten dekker nesten 40 % av tapet for dere som ikke har sittet fra start
40-50kr i dag? Eller er det for høyt?
Jeg tenker at insentivet nå er veldig stort for å få igjennom alle studiene, rett og slett se hvilke indikasjoner som UV1 har effekt på. Hele casen universalvaksine røyk per nå. Men kan bli det samme som NIPU, at OS tallene modnes og gir et annet bilde med tiden.
De er i en litt vanskelig situasjon nå, blir ikke lett å få partner avtale til fase 3 når man ikke vet om det kun er én kreftform eller flere UV1 har effekt.