Lavere tipper jeg, ihvertfall i denne omgang. Tipper endel hadde dette som investeringstesen sin, og at den ryker nå
tror den åpner mellom 20-30kr et sted idag
Du er kanskje inne på noe viktig, men PFS plottene i de andre studiene flater jo veldig ut, så hvor mange år skal man da vente, og hva blir merverdien av UV1 i et sånt scenario. Ikke lett å se - dessverre.
Er fullt og helt inneforstått med ar dette ikke blir bra. Dette var mitt valg. Solgte halvparten for en uke siden.
Har hatt og har fortsatt mistanke om at her var det noen som visste mer enn andre, dette pga salgsmønstret siste tiden., men hva så? Det betyr nada nå.
Trist dag for alle som sitter inne med mye i denne. Jeg taper ikke all verden, men noe ryker.
Håper hovedeierne / styret kommer med en eller annen litt positiv spinn på at de vil hjelpe til med å finansiere de andre studiene som ennå ikke er fullført, satse videre på Mesotheliom og TET plattformen.
Det kan lage et gulv for aksjen som er litt bedre enn ingenting.
Avlesning av FOCUS skjer i løpet av H2, ikke glem det.
Ikke for å gi hverken meg eller andre forhåpninger, men det er jo nå en gratis opsjon slik status er per nå, med feilet INITIUM.
Hvis ikke den også blir utsatt😝
Er NIPU som per nå er eneste man har å vise til, som forhåpentligvis blir enda sterkere i oppdatert avlesning
Og NIPU fra før, så kan jo håpe på at fallet i dag ikke skal bli like brutalt som for NANO for eksempel…
Blir russiske prosenter idag, så må man ta en vurdering av om det fortsatt er investerbart eller ikke.
Usikker på hva de kan si i webcasten for å opprettholde tro på UV1
Personlig så stiller jeg meg spørsmålet om hvilken pris det ev. er vits å selge for.
Hva er vitsen på 20-30 kr / aksjen liksom?
Da kan man likegodt bare sitte. Håpe. Selv om det ser ganske så mørkt ut nå.
Dette var utrolig kjipt, men er jo fortsatt 3 studier som skal leses av😊
Hvis vi har type 3-5000 småaksjonærer (med snitt 1.000 aksjer hver; som er å low-balle det) som alle skal ut døra idag så sier det seg selv at det blir russiske prosenter. Selv de 1.4M aksjer som er short blir stusselig da og i tillegg med fravær av andre nettokjøpere enn tradere.
Håper Janus og Adage skal dekke seg inn i dag og skaper litt likviditet. Det ville vært fint…
Kan like gjerne sitte ut året og vente til kaoset har roet seg. Glad jeg tok 30% av innsatsen av bordet i tide. Til de som reagerte på det med «Det er helt uforståelig» kommentarer… Var ikke så dumt som dere hevdet det.
Derfor tror jeg det er dårlig strategi å selge på, kommer eventuelt til å avvente. Mye aksjer som skal dekkes inn
Høytlesning fra et hurtig skrevet nøytralt skript (børsmelding). Ikke mye å juble for her
Typiske nå er vel at småsparerne kaster ut alt i panikk første fem minuttene… Janus sitter med håven nede på bunn.
Tok 25% av bordet for litt siden. Og så syntes jeg det var for ille at kursen ikke gikk, så jeg kjøpte de 25% tilbake tirsdag og onsdag. Tabbe i ludo
Hvor mye cash har dette selskapet pr d.d?
Ref NIPU, kanskje virker UV1 best der hvor immunterapi har dårligst virkning i utgangspunktet