Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 4

Vi må ikke glemme at det er to vinnere her da. Shorterne, og pasientene som slipper en dyr ekstrabehandling.

Ditt kritiske spørsmål er hvorfor kursen ikke går mer og hvorfor ikke flere ser det samme som investorene på TI.
Men som du blir svart tidligere( OSE er primært en børs der investorene er fokusert på aksjer relatert til olje/energi, shipping, finans og fisk. Majoriteten av investorene er investert i de nevnte segmentene.

Så skal det også sies at mange som har forsøkt seg på biotec på OSE har svidd fingrene sine skikkelig. Mange stiller seg derfor sterkt skeptisk til alt som smaker av biotec.

Her har du hovedgrunnen til at U ikke vekker større entusiasme enn den gjør. Så får vi se om det endrer seg i løpet av mars. Tvilsomt med dagens børsmelding. Derimot bekrefter den at biotec er risikofylt. Selv med 90% sannsynlighet for suksess, så kan man aldri overse risikoen som ligger der, selv om den sies å være aldri så liten.

2 Likes

Aiai, den er tung.

1 Like

Fått med deg dagens melding? :sweat_smile:

Hva kan vi forvente å selge oss ut for når børsen åpner?

Det er absolutt INGEN kjøpere :flushed: :flushed: Og denne webcasten var heller ingen grunn til å grave frem noen midler som du bruker på dette caset. Er redd dette er dødt som investeringscase. Long’ere som kjøpte seg inn vil nok sitte videre men anse investeringen som tapt inntil videre.

Vill bara passa på att be om ursäkt för att jag haussade rätt mycket nu senaste dagarna… hoppas inte någon lyssnade…

4 Likes

Husk at det ligger verdier i selskapet ut over INITIUM. Lett å glemme på sånne dager.

3 Likes

Sarkasme på høyt nivå :sweat_smile:

1 Like

Enig, helt uaktuelt.

Det var skuffende resultat, men jeg føler meg ikke ferdig med Ulti riktig enda.

En ting er ihvertfall sikkert - jeg selger ikke til Janus for 20-30 kroner.

Da lar jeg de heller ligge som gratisbillett til senere avlesninger.

7 Likes

Absolutt, vi fått FDA fast track godkjenning med resultater i studie som bakteppe

1 Like

Alt stemte, bortsett fra innholdet.
RIP ulit, RIP Hubro, RIP norsk bio

Måtte noe godt komme ut av asken…

3 Likes

Vel, det kommer vel neppe nye inn her på en stund. Hva skal trekke folk, liksom? Må bli sykt billig, i så fall.

Bør vi selge eller holde litt hvis aksjen går under 30kr?

42 min til åpning og vi er ned allerede 70%. Dett blir sykt blodig. Personlig kommer jeg til å gå på en kjempesmell her og den blir såpass at jeg nok kommer til å ta en laaaaaaaaaang pause fra børs. Ble en salig blanding av “følge plan” men allikevel knive med magefølelsen om at “noe” ikke stemte. :skull_and_crossbones:

12 Likes

Jeg anser investeringen som tapt. Mer modne NIPU OS-data, FOCUS og eventuelt mer info av hva pokker som skjedde med INITIUM er ting å avvente for min del.

Det mest tragiske med INITIUM er at hele studien var fucked i seg selv, populasjonen og designet som skulle sikre sammenlignbarhet feilet totalt.

Failed study, not failed UV1

Så er det et annet spørsmål om det er flere enn noen få som vil holde den muligheten åpen.

4 Likes

Dette var veldig trist, hadde ikke trodd det skulle bli så bekmørkt.

Med finansieringen selskapet har så må man nok bare være realistisk på at det mest sannsynlig er de som evt spytter inn nye penger i fremtiden som kommer til å sitte med de største verdiene hvis det ikke kommer noe veldig positivt inn fra siden i løpet av kort tid.

Uff sa ble det clavis lignende scenario igjen.tidenes friskeste kontrollarm og historiske data som er litt misvisende i dag.er behandlingen soc som blitt mye bedre?