Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nykode Therapeutics (Vaccibody) småprat (NYKD)

Kan ikke alt for mye om Vaccibody, men de har spennende resultater.
Når det gjelder Nektar så er jo det et biotech virkelig i fremgang, så en avtale med dem synes jeg er superinteressant.

Jeg liker også at de faktisk skal kjøre dette i klinikk, på mennesker.
Og selv om det er litt uklart for meg hvor de egentlig er i det kliniske løpet så vil man altså få resultater på mennesker.
Det virker ikke å være fase1, men beskrives som pilot-forsøk.
Må innrømme at jeg sitter litt fast i min “rigide tankegang” om hvordan ting skal gjennomføres; fase 1, fase 2 og fase 3 osv.

Uansett må det jo være et godt tegn at de bare kan sette i gang på folk, da må det jo være vurdert som lav risiko, og de facto fase 1.

Men alle slike saker vil jo bli oppklart på Arctic sitt lunsj-seminar, og da helt sikkert av den analytikeren jeg mener går uttapå alle andre her i Norge, og sikkert Norden også, Susanne Stuffers.

Hun har jo lenge vært svært positiv til Vaccibody.

1 Like

Jeg skjønner synergien mellom neoantigen-vaksinen og stimulering av T-celleproliferasjon, men savner også en PD-1 blokker i mixen for å gjøre neoantigen-vaksinen mer effektiv. Hjelper ikke med epitope-gjenkjenning og T-celleekspansjon om cellene blir blokket av PD-L1. Nektar sitt medikament er ikke godkjent, så ville heller sett noe med opdivo eller keytruda først.

2 Likes

Hva tenker dere om Ultimovacs da? De kjører jo i kombinasjon med opdivo og keytruda, og skal vel sikkert kombinere med Pcib sin fimaVACC også etterhvert.

Akkurat nå så er jeg på stranda i Marbella så tenker mer på sol og bading :sunny: :wink: Men sånn seriøst så er jeg ikke så godt inni Ultimovacs caset så tror heller noen som kjenner det godt kan kommentere på dette :slight_smile:

1 Like

Fra Jonas Einarsson:
Hei

Må se litt nærmere på dette men utvilsomt positivt. En spennende validering og det at dette skal gjøres innenfor eksisterende finansiering antyder at Nektar tar en stor del av finansieringen og det er alltid et positivt signal
Mvh
Jónas

1 Like
3 Likes

Finansavisen lørdag- hvorfor er Vaccibody og Nektar så gode partnere? https://t.co/UNVFFYGH5N

2 Likes

Fantastiske resultater; ORR 88%! (15/17)

When can i buy shares!!? Any news on potential IPO?

Lurer også på om hvor man kan handle off market vaccibody aksjer? Hva er siste omsatte kurs?

38,-

1 Like

Snakket med Arctic?

Ja, handlet litt i dag.

1 Like

Handlet gjennom artic?

Ja, det er vel bare Artic som hånterer handelen pr. nå

1 Like

Har børsnotering av Vaccibody vært nevnt i noen sammenheng?

Mulig det blir en børsnotering i 2019.
Ref episode 43 av Radium.

1 Like

Knowing OB, it will IPO with a mcap of 2-3bn and then when the “market” realizes it is going to take more than 6 months before approval, you will be able to pick it up for mcap of 1bn.

Or maybe my cynicism is just coming out due to today’s BGBIO move and recent moves in PCIB and NANO…

2 Likes

Dagens prising til nesten NOK 2 milliarder synes noe høyt sammenlignet med andre norske selskaper innen sektoren. Så ja, kursen vil trolig være et godt stykke under nåværende kr38 noen måneder etter børsnotering.

Hva vet du om dette, Erna?

Har du aksjer i selskapet og har du satt deg inn i hva de driver med?

Ingen case er da like.

Ellers enig med Savepig at de like gjerne kan forbli unotert.

Når man ser hvordan markedet herjer med andre selskaper det kanskje like greit.