Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nykode Therapeutics (Vaccibody) småprat (NYKD)

Neon Therapeutics sine resultater fra ESMO:

Nærmer seg avlesning her, spennende!

I motsetning til PCIB, har Vaccibody holdt guidingen sin.

1 Like

Da har Vaccibody hentet 230 millioner til kurs 40.

Med nå 54,229,880 aksjer, så prises selskapet til nesten 2,2 mrd.

Der er frisk prissetting…?

Men rått at de fikk hentet kapitalen. Grattis!

1 Like

Tydelig at de som deltok i emisjonen ikke synes det var dyrt da. Siden man kunne sette emisjonskursen lik all-time high og vite man fikk inn pengene. Som du vet har jo det ikke vært tilfelle med NANO og PCIB.

Gjelder å sette emisjoner når man har vind i ryggen. Nano klarte jo dette kunststykket i 2016.

1 Like

Stor interesse, fikk bare 25% av di jeg ville ha.

2 Likes

Meget fornuftig opplegg for emisjonen. Andre ville kanskje kommet med Roche-meldingen først, deretter latt gråmarkedet kjøre kursen opp, før emisjonen ble varslet på 40 kr, med misfornøyde aksjonærer (ikke minst de som brant seg på kjøp over 40 kr) som resultat, og kommentarer om at emisjonskursen måtte senkes for å få fulltegning.

1 Like

Stjal fra HO

Boms

I dag kl 17:038

Kursen er visstnok med kjøpere på 42 og selgere på 45 nå. Har ikke hørt noe om hvilke volumer som har gått.

1 Like

På 43 er Vaccibody Norges høyest verdsatte biotech!

Foran Nano og merkelig nok har de to omtremt ekskakt samme antall aksjer.

Although I havent looked into Vaccibody in depth, probably because its not listed yet, i find that at 43 it is highest mcap of all norsk biotech, pretty remarkable. I know its “ very promising” but just with where they are in terms of their development, so many things can pop up (as we have seen in nano, trvx, pci) to throw the timelines off.

3 Likes

Bra utvikling! Men potensialet her er jo enormt om de lykkes med prosjektene sine. Markedsverdien nå blir lommerusk å regne. Det er jo ikke bare kreft de kan kurere med plattformen deres. Virus, hiv osv. Skal de også kunne lage effektivt en DNA vaksine mot.

1 Like

Godt å se litt mer interesse her. Ifølge selskapet kommer det resultater på neoantigenstudien i Q1. Så mer moro i vente her.

Tar denne en Algeta er oppsiden fortsatt 10x.

Men når er tiden for at vi vanlige dødelige kan få kjøpe oss inn her?

Tiden er vel nå rett etter emi vil jeg tro. Algeta hadde en medisin som forlenget livet noen måneder. Denne plattformsteknologien er noe helt annet. Så jeg tror nok vi med veldig god grunn kan sikte høyere enn det Algeta ble solgt for.

Tipper det finnes meglere som har otc omsetning på denne. Men vet slett ikke om de trenger å gå innom børs engang når de er så glohete

2 Likes

Nei de må forbli utenom børs. Det er jo bare å se på de andre bøsnoterte. De blir ødelagt.
Hva faen skal de gjøre på en børs når de hele tiden henter penger på all time high?

Jeg kjøpte mine gjennom Arctic. Ta en tlf til:

Gard Ottestad
[email protected]
Equity & Fixed Income

Dir +47 21 01 32 13
Mob +47 48 40 32 13
Tel +47 21 01 31 00

4 Likes

Evnt gå direkte til en amerikansk etablering og notering når den tid kommer.

Korrupte lille Oslo børs bør en unngå så langt som mulig

5 Likes

Du Savepig, som følger biotek litt rundt om i verden. Har du en oppfatning av hvilken verdi de mest populære norske biotek aksjene egentlig hadde hatt om det var notert i utlandet?

Hvis vi lager en hypotese om at unoterte biotek aksjer som Vaccibody og Oncoinvent har en «ekte», umanipulert aksjekurs, og bruker disse som benchmark, så ser jo Nano, Targovax og Pcib unektelig billig ut!

Andre innspill?

3 Likes