Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vericoin/Verium

Er litt forvirret av det wallet import greiene. Nå har jeg importert 3 ulike keys i den ene installasjonen her, 1 fra den andre maskinen og 1 fra vericoin applikasjonen. Hva vil det si når jeg importerer private keys? Og hvordan vet jeg hvem wallet jeg egentlig miner i? Og har det egentlig noe å si?

Hashrate siger netop hvor hurtigt du miner. Denne skulle gerne stige med ca 100% med den nye in-wallet miner der skulle komme ud i løbet af denne eller næste uge. Godt spørgsmål ift til mining og antal wallets. Prøv at joine slacken! Her kan du få svar fra udviklerne. (Link til slack i starten af tråden)

Er også blevet totalt hooked på mining. Dette skulle kun blive lettere med ny wallet der snart er ude! Mining er vældig profitabelt nu. Har selv tilkøbt ekstra ved siden af.

Da er jeg inne med en liten lyttepost i Verium. Veldig lavt Mcap på denne enda, noen tanker rundt dette @Larsen?

1 Like

Verium er ganske fersk så jeg ser på det som helt normalt. De har en del nyheter som kommer om ikke lenge som vil være med på å spre budskapet om Verium og VeriCoin. Da vil nok flere få øynene opp for dette og prisen vil sakte men sikkert stige. Her gjelder det å ha tålmodighet.

1 Like

At mcap var så lav gjorde meg ekstra interessert i denne. Blir spennende å se om de lykkes!

3 Likes

Der fikk jeg endelig Verium til slutt. 250 euro ble til 370 Verium. Kunne sikkert fått litt mer, men vil først og fremst inn da det er mangedobling eller tap av det meste så noen prosenter har for meg lite å si :slight_smile: Nå kan ny lommebok/miner og oppgang komme! :smile:

2 Likes

Hvor høyt ser du for deg å sitte med de ved en eventuell stigning?

1 Like

Minst 5 gangen. Muligens jeg ønsker å prøve på noen trades. Men bare på veien til å få samme mcap som vericoin bikker vi det for øyeblikket. Men om @Larsen sier selg så er det høyst sannsynlig bare å få cashet inn

2 Likes

Hei, jeg er helt ny på kryptovaluta og ønsker å investere 10k på altcoins. Ser at både bitcoins og ethereum har steget ganske mye i det siste og vil heller sjanse på en mindre kjent coin som f.eks Vericoin. Hvor og hvordan starter jeg? Hva er minimumskravene på en pc for å drive med tilfredstillende mining?

Takker og bukker for svar.

1 Like

4stk Core i9 Extreme Edition?
Det går veldig treigt om dagen altså… har 11 kjerner som står å knaser på 3.3ghz 24/7 og jeg får en hit (30-40kr) hver tiende dag.

Å starte er enkelt. bare last ned
http://www.vericoin.info/downloads/Verium_1.0.4_32bit.exe

Hei,

Jeg opprettet bruker på kraken, fikk meg til tier 2 (verifiseringsnivå nødvendig for å gjøre innskudd med Euro). Bankoverføringen til utland er ganske enkelt å gjøre selv i nettbank, husk å følge instrukser fra Kraken sine sider.

Kjøpte Bitcoin for EUR der og sendte så bitcoinsa til en konto jeg opprettet på Bittrex. Der kan man kjøpe Verium/Vericoin for bitcoin. Så sendte jeg det fra der til min lommebok. Med verium er det veldig enkelt, bare å laste ned miner og lage passord så har du lommebok og kan mine som en bonus.

Mining går som mark sier veldig sent forøvrig, har i5 6600k klokket til 4,6 og det tar fortsatt 10 dager per hit ca, har ikke fått min første treff enda :frowning: Ny lommebok/miner som kommer vil forbedre dette.

Husk forøvrig å ta sikkerhetskopi av lommebok!

1 Like

Takk for raskt svar!
Så det det vil si man kan forvente en hit (=1 vericoin?) ila 10 dagers mining? Er det mulig å sette jobben til en ekstern server for raskere mining (evt. en proff aktør som gjør dette for deg)?

Tviler på det blir lønnsom om du skal leie jern å mine på.

Det som ofte gir best effekt er å bruke en rigg bestående av veldig mange skjermkort. Men dette varierer litt iforhold til hvilken valuta du miner.

Ok, takk for svar. Hørtes ut som det da vil ta flere måneder med min stusselige i5 dual core:)

1 Like

1hit = 5.1 vericoin idag, det varierer litt.
Du kan hyre servere som står å gjør dette for deg, men det er ikke nok inntjening på dette til å dekke utgiftene.

Jeg håper å komme opp i 2000H/m når jeg får klokka cpuen, da bør jeg få en hit i snitt hver 150iende time.
Samtidig skal grafikkortene stå å mine eth og sia.
Så jeg miner verium siden pcen uansett står på og jeg krysser fingrene for hissig prisstigning etterhvert da jeg liker verium ideen.

1 Like

I5 dual Core kan du sikkert nesten doble tiden per hit med - Verium-. Vericoin henger sammen men det er som gull og kroner hvor verium er gull men verdt en brøkpart for øyeblikket. Om verium får samme mcap som vericoin har nå gjør du 7-8x fortjeneste. Men det er aldri uten tilsvarende risko :slight_smile:

1 Like

Med den hastigheten kan man forvente i snitt 4,8 hits eller ca. 25 vericoins per mnd som med dagens verdi utgjør USD 6,41 eller NOK 54. Tar ikke dette da veldig lang tid å bygge opp en solid portefølje av vericoins?

Finnes det ikke andre plattformer hvor man kan trade vericoins direkte?

Ok takk, skal se litt på Verium også. Hva er egentlig sannsynligheten for at verium/vericoin kan gå til null? Kan en kryptovaluta gå konkurs og i så fall, hvilket forhold er det som skal til for at vi skal få en slik scenario?

Her trenger du bedre ekspertise, @Larsen eller @Jadda er nok de rette til det :slight_smile:

1 Like