Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vericoin/Verium

2? Du kjenner ikke kursen i denne krypto enda forstår jeg :wink:

2usd altså. kjøpte for det på tirsdagen var det vel.
men ble avbrutt midt i oppkjøpet av en fyr som la inn en 6btc kjøpspost.

Så har ikke så mye som jeg skulle ha hatt =)

1 Like

Okey… daså… du handler på veldig lave nivåer… du får ikke lavere enn dette… kjøp for alt du har og eier :wink: dog med forsiktighet… :stuck_out_tongue:

https://imgur.com/AWLPItj

Var ikke så langt unna idag. =)
Satser på videre ned til imorra

Fin salgsvegg her nå, som bør bety videre nedgang.

https://imgur.com/WY1VWKW

Veldig lite volum på begge sider, skal du inn med et par btc’s må du sikkert dra opp prisen endel.

Det var nettopp en som dumpa og slukte mine kjøpsordre så nå er jeg inne med 1.9-2usd i snitt.
Missa en stooor salgspost igår på rundt 2usd, men fornøyd med inngangen nå.

2 Likes

VRC oppe på 0,51$ atm. Goodtimes!

Hmm, skal man kjøpe mer VRM/VRC for fiat eller legge pengene i fler XU-4 mon tro? :slight_smile:

Og på tre dager er den fra 51 til 26 cent. Om ett par uker er den gjerne 1 dollar. Krypto er noe for seg selv hehe

1 Like

Klokken 20 ikveld.


1 Like

Jeg kjøper vrm og vrc for 1k alle fredager jeg ikke skal på byen… får mye for pengene i dag :slight_smile: / :frowning:

1 Like

Jeg ser ikke podcasten jeg.

Det er riktig. Er noen tekniske problemer, men podcasten kommer om ikke lenge :slight_smile: Jeg poster så fort den blir tilgjengelig.

Åja, får vel følge med på slack også da :slight_smile:

Doug has completed the interview with futuretechpodcast.com but they are delaying the release by a week. Really unfortunate as we where told it would be live. We apologize for the confusion

Synes verium har klart seg bra i turbulensen.
Har vi noen datoer på når utviklerne slipper noe nytt?
Roadmappen er ikke oppdatert siden juli…

Fin maskin om man vil mine litt verium =)

Ja den har klart seg veldig bra.
Det jeg har fått med meg på slack er at updates kommer “snart” ikke noe håndfast enda meg bekjent.

Jeg tenker jeg vil fortsette å kjøpe VRM /VRC jevnt og trutt fremover ihvertfall frem til det kommer noen nyheter.

VRM og VRC hører til på topp 100! :slight_smile:

1 Like

Gøy å se at de har startet med en fast VeriCoin Update på YouTube hvor de skal oppdatere oss om hva som skjer i VRC og VRM verdenen. Kvaliteten blir nok bedre for hver episode :slight_smile:

1 Like