Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vericoin/Verium

Fiat > Coinbase > Bitcoin > Bittrex > Verium eller Vericoin :wink:

haha ikke værre nei :slight_smile:

1 Like

Skulle gjerne kunne kjøpe VeriCoin eller Verium direkte fra nettbanken. Vi får se hvordan Skandiabanken løser kjøp / salg av BTC i deres nettbank. Kanskje de legger til altcoins en gang i fremtiden også? :slight_smile:

Hvorfor satser ikke f.eks. Nordnet eller Pareto på slik type handel da?

Hva er forskjellen på verium og vericoin?

Da har eg kjøpt ett lodd i Verium. Til neste gang… hvordan plasserer jeg kjøpsordre i Bittrex uten å kjøre kursen unødvendig langt opp slik som jeg nettopp har gjort?

Edit: Så det først nå under “ORDER BOOK” at man kan plukke fortløpende handler på ASKS nede til høyre

1 Like

Sykt skeptisk til det opplegget her ass…

1 Like

Hva tenker du på da @cagey2?

Begynte å teste ut Verium Vault på søndag for morro skyld og har så lang minet 4 slike blokker. Vet ikke helt om det er verdt det akkurat nå men hvis prisen på dette øker så kan det jo bli det. Lar det gå iallefall en stund til så får man se :slight_smile: litt over 20 VRM totalt nå.

1 Like

Blant annet at om det er så komplisert å få kjøpt disse coinsa, kan du tenke deg hvor vanskelig der vil være å få penga dine ut igjen?

Har noen prøvd? Hvor lang tid tar det, hvor mye gebyrer?

Litt komisk at noen av argumentene for kryptovaluta er at det liksom skal være så rett frem, enkelt sikkert og anonymt, og at en skal slippe gebyrer fra Visa, Forex etc. Så viser det seg jo at der foreløpig i hvert fall snarere er tvert om!

1 Like

Woooot! Jeg har fem siden forrige fredag…

Noen grunn for 70% stigning her idag?

1 Like

VRM er underpriset :wink: gratulerer alle som er inne!

1 Like

What!? Har bare truffet ei blokk siden forrige helg… Har du en skikkelig mine-rigg?

godt jeg kom meg inn med en liten lyttepost på 0,7 :smiley:

2 Likes

Har en pc med 2x Xeon E5-1650 på 3.5GHZ, den er jo noen år gammel nå, og har satt det opp på en lik maskin med samme priavte key så de jobber vel mot samme mål? Litt usikker på hvordan dette fungerer, driver å tester litt ennå. Tenkte å prøve med et par andre maskiner også som bare står og ikke blir brukt så mye her.

2 Likes

Ja dette var knallgod stemning :blush:

2 Likes

Fantastisk - med så mange blokke er jeg sikker på at det giver overskud- specielt på sigt hvis Verium stiger til Vericoin niveau :+1:

1 Like

En dag som i dag er jeg lykkelig for at være gået all in på Verium. Har dog svært ved at anbefale det til andre - taget risiko i betragtning :blush:

Jeg har vel minet i over en uke og ikke truffet, estimert tid til treff har til og med gått opp! :smile:
Har 1000 H/m