Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

VoW ASA (VOW)

Scanship Holding ASA – Mandatory Notification of Trade

Scanship Holding ASA : Presentation at Pareto Renewable Energy & Clean Tech Conference

Scanship Holding ASA : Extraordinary General Meeting minutes

Intervju med Henrik Badin etter presentasjon hos Pareto

Og her er presentasjonen

03102019_Scanship Holding ASA _Pareto Securities Renewable Energy and Clean Tech Conference in Stockholm (2).pdf (5,2 MB)

2 Likes

Oi, hadde ikke fått med meg oppkjøpet. Spennende

Scanship Holding ASA : Invitation to 3Q2019 Trading update on Tuesday 22 October

Scanship Holding ASA : Scanship acquires ETIA - Transaction has been completed

Scanship Holding ASA : Operational update - Continued profitable growth, and completion of ETIA transaction

Scanship Holding ASA : Scanship awarded clean ship system contracts and increases backlog to new record high

Scanship Holding ASA : Presentation of 3Q 2019 Trading update, including contract awards on 22 October

Har dere glemt Scanship? Etter at den ivår tok 5 gangeren fra under 5 til over 25 falt den tilbake til ca 15. Nå begynner den å røre på seg igjen og jeg tror vi skal vesentlig videre opp. Har derfor tatt ny inngang her. Q3 viser at aksjen er i fortsatt god vekst og i tillegg er dette en grønn aksje, de vil også benytte teknologien sin på landbaserte anlegg.
https://www.scanship.no/3q2019/ https://newsweb.oslobors.no/message/487470

Har du noen begrunnelse hvorfor du tror at den skal opp igjen?

Begrunnelsen finner du i linkene jeg la med, men presiserer at dette er min mening, er du av en annen mening er det fint om du begrunner det.

Scanship Holding ASA : Contemplated private placement

Scanship Holding ASA : Completed private placement and primary insider notification

1 Like

Kjøpe på 16,5 når insiderne kjøper såpass? De må jo vite hva de gjør?

1 Like

For 3-4 dager siden kunne man handle aksjen for emisjonskurs (16,50kr) på åpen børs. Dette er da en mikroskopisk rabatt, samtidig som emisjon ble overtegnet flere ganger, dette er kun positivt i mine øyner.

2 Likes

SSHIP.NO – Scanship Holding ASA - Meldepliktig handel for primærinnsider

Terminkontrakt? Hva er poenget med en transaksjon som over? Ha midlene frie til forfall?

Enig. Fikk ikke på 16,5, men 16,90. Det får være nærme nok. Vil ikke tro insiderne har kjøpt for å tjene 40 øre aksjen.