Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

VoW ASA (VOW)

Rart den ikke stiger mer idag, er jo kjemoemelding

Sant. Topp 20 har økt siste ukene.de bikket 77 prosent og snart er det utbytteaksjer i vgm for aksjonærene. Satser på det skjer noe forløsende snart. Oslo børs er i ganske rødt idag og preger nok oppgangen i vow også

1 Like

Meldingene ugår ig idag er jo på ca 60mill- ikke supetsummer men det intetessante er at det er to vidt firskjelluge markeder/anlegg, og med store muligheter for lignende oppdrag

1 Like

Og ikke minst masse oppmerksomhet fra Asia og forsøpling der også. Finner mye interessant på LinkedIn til badin,vow og etia. Spennende selskap som allerede tjener penger👌

1 Like

Vow ASA : Vow releases Sustainability Report, showing important progress in key areas

1 Like

Lenge siden jeg har sett tradingview så optimistisk, herlig så får vi se om vi greier å holde oss over 40?

1 Like

Vow ASA : Vow ASA awarded contract with French shipbuilder Chantiers de l’Atlantique for world largest cruise ship

3 Likes

Vow ASA : Shareholder letter

100% sikker på at dette gir økt vwrdi for oss som har Vow nå😃

1 Like

For de som er investert i Vow kan det være greit å få med seg dagens presentasjon av VGM som blir en spin off fra VOW i neste uke. Alltid en fornøyelse å høre på en CEO som er så energisk og har så tro på framtiden for selskapene.

2 Likes

Var bra den,selv om jeg fikk med meg kun deler av den. Må nok se den i reprise etter jobb.

Litt synd at der er litt dårlig lyd i begynnelsen, men det bedrer seg etter noen minutter.

Vow ASA : Last day of trading inclusive of rights to consideration shares in Vow Green Metals AS

Vow ASA : Completion of the demerger and registration of changes in the share capital

Dette kan bli bra det. VGM blir trolig omsatt til høyere verdi enn det de egentlig burde på grunn av at de defineres som et raskt voksende vekstselskap
Badin er en utrolig jovial og hyggelig fyr.
Som gav svar på e-mail raskere enn jeg har opplevd fra et selskap noen gang :wink:

1 Like

Burze ikke vgm aksjene vært på konto nå? Har nordnet og kan ikke se mine, men er det imorhen kanskje?

Tror de kommer 14. Hvem er det som handler i aksjen nå?

Aner ikke men vi får fin stigning ihvertfall😄 108% pr.nuh😃 og syns ikke fallet i vow er avskrekkende

vow synker og vgm dobles…merkelige greier når vow eier over 30 prosent av vgm. Får plukke litt i vow mens kursen ligger her.

2 Likes