Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

VoW ASA (VOW)

Da har jeg reservert meg mot utlån av aksjene mine i Nordnet. Går glipp av litt inntekter, men synes shorting er en uting som kan ødelegge mye for en aksje. Vow er en aksje som jeg tidligere har vært mye utlånt.

Har aldri observert synlig short i Vow, men mulig de har holdt seg under grensen for å være synlig. Enig med deg når det gjelder synet på short.

Shorting gir en asymmetrisk fordel siden man kan utløse stop loss og plukke aksjer etterpå. Det er ingen symmetrisk stop loss hos shorterne å hente om man skulle presse prisen opp en dag.

Jeg tror på VGM - nå er vi langt under det nivået ledelsen gjorde innsidekjøp på. Har ikke papiret.

Så du mener shortere ikke bruker stop-loss?

Vow ASA: Vow second half year 2021: Invitation to presentation and Q&A on 23 February 2022

Vow ASA: Aiming for large scale decarbonising of European gas grid with pyrolysis gas

Vow ASA: 2H 2021: Gaining speed

2 Likes

Over 20% opp til nå, blir spennende å se hvor den er når det stenger, skikkelig bull melding i dag.

1 Like

Vow ASA: Vow to acquire C.H. Evensen to further position for growth

2 Likes

Vow ASA: Vow ASA initiates share buy-back programme

Vow ASA: Transactions made under the buy-back programme

Vow ASA: Scanship acquires C H Evensen - Transaction has been completed

VOW ASA: Transactions made under the buy-back programme

VOW ASA: Share buy-back programme finalised

Vow ASA: BUILDS LARGE SCALE PYROLYSIS REACTOR TO MEET INCREASED DEMAND FOR ADVANCED CARBON PRODUCTS AND CO2 NEUTRAL ENERGY

Vow ASA: Invitation to Vow ASA Q1 2022 trading update

1 Like

Vow Subsidiary C.H. Evensen Wins Contract in Germany

Levere jevnt og trutt Vow- ikke de store overskriftene, ikke de store summene-men det går veien.

1 Like

Vow ASA: Notice of Annual General Meeting