Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

VoW ASA (VOW)

Holder meg unna denne til jeg ser bedring i marginene. Liker businessmodellen og synes teknologiene er spennende, men det hjelper ikke om de er ulønnsomme.

Cambi driver med litt av det samme som Vow gjør innenfor cruise, bare på land istedenfor. De er lønnsomme. Sitter med en mindre post der selv, men ingen anbefaling.

2 Likes

Vow ASA: Commencement of the subscription period for the rights issue

"Clarksons Securities nedjusterer sitt kursmål på Vow til 3,3 kroner, fra tidligere 8,0 kroner. Kjøpsanbefalingen gjentas, ifølge en oppdatering torsdag.

Vi oppdaterer vår dekning av Vow i forkant av selskapets rapport for tredje kvartal neste uke med de oppdaterte vilkårene for fortrinnsrettsemisjonen på 250 millioner kroner og reviderte forventninger til Industrial Solutions-segmentet", skriver meglerhuset."

Kvartalsrapport i morgen.
Prøver meg på en liten post nå på 1.8.
Passelig utbombet, høyere enn emisjonskurs. Men med oppside på 3.3 kr og nedside til emisjonskurs 1.5 så er det et ganske asymetrisk forhold :slight_smile:

Satser på at de pynter bruden så godt de kan nå i Q3.

1 Like

Kan jeg spørre hva du synes om ledelsen? Har de truffet i anslagene sine for resultat? Har de levert prosjekter til estimert tid og kost?

1 Like

spør meg i morgen :wink:

1 Like

Vow ASA: Receipt of subscription rights in the rights issue by primary insiders and their close associates

Nei. Men de har en veldig positiv innstilling, og er optimistiske. Det skal de ha.

Er det bra? :dizzy_face:

Ikke hvis man liker sånne passe korrelasjon mellom guiding og det som faktisk skjer. Som vel gjelder de fleste aksjonærer :innocent:

Men jeg tipper at ledelsen hadde vært fin å sitte i en livbåt midt ute i Atlanteren med.

“Jeg er ganske sikker på at jeg ser land der borte!”

“Tror det er bare går et par dager til vi blir redda av en båt”

“Disse rasjonene må da rekke i minst 3 uker”

1 Like

Vow ASA: Results for the third quarter 2024

Vow ASA: Approval and publication of a prospectus supplement

Vow ASA: Notification of trade - primary insider/close associate

Kontakt med virkeligheten er fint når man skal drive business.

OMG :stuck_out_tongue:

Vow ASA: Last day of trading in subscription rights

Flagging

Vow ASA: Commercial terms agreed with shipyard for delivery of equipment valued at around NOK 500 million

1 Like

Ja ja ja, det så mørkt ut en stund da vi luktet på 1.5, men nå er vi i solid + igjen :slight_smile:
Holder fast en stund til tenker jeg.