Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Wavefoil AS

Eirik “Axelrod” snakker litt om planene i de første 6 min av podcasten , resten er bare litt snakk om grønnere fiskebåter. Men hovedpoenget er jo effekten av 5-15% drivstoff besparing, kombinert med annen grønn tek øker effekten av batteri. Så Enova MÅ begynne å tenke i andre baner enn kun batteri når det kommer til kapitalstøtte.

Ser vel ingen eksplosjon blandt fiskerbåter med det første, er vel lettere å se gevinst i transport sektoren.
https://soundcloud.com/tekfisk/dette-mener-de-skal-til-for-a-fa-gronnere-fiskebater

2 Likes

Tror vi er flere her som kunne vært interessert i det ja! :blush:

5 Likes

Er absolutt interessert i det, ja.

3 Likes

Ahahahahaha

5 Likes

2 Likes

image

2 Likes

Nye fantastiske nyheter fra Wavefoil!

1 Like

Blir visst ny emisjon i løpet av året, med interesse fra større investor. Som jeg forsto aksjonærbrevet så blir det mulighet for eksisterende aksjonærer å tegne nye aksjer, men kanskje ikke nye aksjonærer?

Det var slik jeg også tolket det.

Vanvittig progresjon altså.

Sikkert klp/ Cofounder

[Edit] Aah ja leste mail nå :smiley: Ser vi får mulighet til å kjøpe 13000 aksjer til 766 kr per stykk i emi, blir nok fulltegnet ?

Satan hvor skal man klare å skrape sammen penger til emisjon i wavefoil da

Edit:
Tegningsbrev sendt nøyaktig 48 minutter etter mottatt epost.

2 Likes

50 lapper klarer du, send kona på kaia og får ungene til å klippe alle hekker og plener i nabolaget.

Selg litt nano

Du var jo med i første emi? Ikke noe minimum beløp, så pant noen flasker / selg en nyre

Hva er tegningskursen for nye aksjonærer nå kontra første tegningen som dere var med på?

Hvis vi vil tegne oss, hvordan gjør vi det?

Hvem må vi spamme ned? ( personlig ser jeg ikke 50k som et problem).

Sjefen himself står det. :wink:

Men jeg blir veldig overrasket om denne ikke blir solid overtegnet av de inviterte og de som allerede er inne tbh.

511 var kursen på første om jeg ikke husker helt feil, så det er min soleklart beste plassering sålangt det siste året :stuck_out_tongue:

Det er jo et solid navn de nå får inn:

Leif-Arne Langøy som nå kommer inn som storeier har blant annet vært konsernsjef i Aker Yards ASA og Aker Brattvaag og har en rekke styreverv, blant annet er han styreleder i Kværner ASA, DNV GL Group AS og Sparebanken Møre.

Han er rangert som nr 82 på listen over de mektigste i næringslivet.
https://kapital.no/people-index/leif-arne-langoy

Blir egentlig selv overrasket dersom det ikke blir overtegnet, så sletter posten slik at det ikke blir noe spam. Så det bare var tildelt ca 4000 aksjer til oss dødlige + evt nye aksjonærer.
Fikk du infoen @Evilfreud ? Kan sende PM om du vil ha.

Solgt unna litt i dag og sendte inn tegningsbrev! Får håpe de prioriterer oss som allerede er eiere :slight_smile: