Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WR Entertainment (WR-ME) đŸ“œ

Passer meg bra, sĂŁ jeg kan hĂžste flere gi bort aksjer :+1:

Enig! Mye jeg kunne sagt om det brevet og om hvordan 90% av det de skriver faller rett tilbake pÄ dem selv
 men jeg skal la vÊre, har disset WR nok for en stund


1 Like

Øya som ser sikkert, men det jeg klarer Ä lese ut av det er at de er ganske nÊrme produksjons start. Vi fÄr se :cowboy_hat_face:

Nja, de skriver jo de har ansatt en manusforfatter for Ä skrive om manus. Du kan regne med en del utkast fÞr de har et produksjonsklart manus. SÄ mÄ de finansiere filmen (med mindre de har penger pÄ bok?) og skaffe distributÞr etc. fÞr de i det hele tatt setter i gang produksjonen.

Mao. tror jeg du fort kan vente en stund fÞr det blir film. Men om de bare hadde sagt: nÄ er manus klart sÄ vil det jo vÊre et sterkt signal om at ting er pÄ gang. Det jeg reagerte pÄ var at de sier lite om status pÄ prosjektet men mye om Wiik.

De kunne vÊrt tydeligere med aksjonÊrene ifht. om prosessen stopper opp i pÄvente av sÞksmÄlet eller ikke synes nÄ jeg da :slight_smile:

2 Likes

godt og se at aksjen er pÄ rett vei, endelig begynner jeg Ä fÄ overskudd :wink:

Inn pÄ 0,25 og ut pÄ 0,33 for min egen del :slight_smile:

bra trade det :wink: jeg skal sitte pÄ mine lenge hehe , men ja, store muligheter pÄ 10 Þre trades

Rettssaken vedr. de frosne aksjene er i gang.

4 Likes

SĂ„ langt har selskapet lagt frem en rekke overbevisende beviser som taler til fordel for selskapet i form av e-poster, avtaledokumenter og filmopptak.

Är du pĂ„ plats?

1 Like

Ja, jeg er pÄ plass.

3 Likes

Fikk man se film av de manglende skuespillerferdighetene til wiik?

Nei, dessverre, det var en film hvor overfÞrselen av aksjene ble omtalt. Selskapet har ogsÄ spilt av lydopptak hvor Jim Cardwell innrÞmmer at aksjene aldri skulle til Wiik, men til selskapet for Ä gjÞre det mer attraktivt for nye investorer. Wiik er i gang med sin innledning.

3 Likes

Wiik hevder en rekke tekniske feil i pÄstandene til selskapet. Eller tynn suppe.

4 Likes

Wiik innrÞmmer Ä ha dumpet alle aksjene sine. Han har no ingen aksjer i selskapet, men hÄper pÄ Ä fÄ inn de aktuelle snaut 19millioner aksjene denne saken omhandler. Mye pÄ spill for luringen fra DrÞbak her altsÄ.

6 Likes

Syns Wiik sleit veldig med Ä svare for seg. Og i tillegg valgte han Ä snakke pÄ engelsk til tross for at alle spÞrsmÄlene ble stolt pÄ norsk. JÊvla flaut rett og slett.

5 Likes

hva sier magefĂžlelsen?

MÄ si at det er glimrende du rapporterer fra retten @Axl_Rose hÄper du skal vÊre der alle dagene ;D

3 Likes

MagefÞlelsen er at Wiik ikke har en dritt Ä komme med. En sprellende desperat sleip slange blottet for skrupler. Mye av det han kommer med er ren lÞgn sÄ langt jeg kan se i hvert fall. Men, bevisbyrden er stor for at forfÞyningen skal bli stÄende uten at selskapet mÄ stille Þkonomisk sikkerhet. Jeg har troa og jeg syns selskapet legger fram meget sterke beviser. Det viktigste var kanskje et lydopptak fra et styremÞte der Jim Cardwell sier hÞyt og tydelig at han trodde aksjene ha leverte tilbake skulle gÄ til selskapet og ikke til Wiik personlig. Han har riktignok snudd pÄ dette sÄ det virker som om ogsÄ han er villig til Ä lyve i retten. Noe jeg for Þvrig syns er meget merkelig. Han mÄ ha fÄtt en god slump cash av Wiik for Ä stille opp pÄ dette.

7 Likes
2 Likes