Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WR Entertainment (WR-ME) 📽

Er det Wr som eier aksjene om ikke wiik eier dem?

1 Like

Tja. Dette er et 16 siders dokument fra retten som inneholder personlige opplysninger.

Det er helt vanlig. Man må ha bare ha login for å hente dem ut. Og alle kan få en login.

2 Likes

Jeg er inne :man_farmer:t5: kommer til å sitte til 100% tap eller sky high gevinst

2 Likes

SLUTNING

  1. Gunnar Ryan Wiik forbys å overføre, eller på annen måte disponere rettslig over, herunder selge eller pantsette, samt å utøve aksjonærrettigheter for, 18 774 525 aksjer i WR Entertainment ASA fra VPS-konto ------------- i DNB.
  2. Forføyningen gjennomføres ved at den registreres på Gunnar Ryan Wiiks VPS-konto ----------- i DNB. Forføyningen løper til rettstvisten mellom WR Films Entertainment Group Inc. og Gunnar Ryan Wiik om aksjene er rettskraftig avgjort i amerikanske domstoler. Det skal ikke stilles sikkerhet for forføyningen.
  3. Gunnar Ryan Wiik betaler saksomkostninger til WR Entertainment ASA og WR Films Entertainment Group Inc. innen to uker fra forkynnelsen av denne kjennelsen.
  4. Gunnar Ryan Wiik betaler tolkeutgifter for retten etter faktura.
5 Likes

Samme her :wink: Kjøpt meg inn betraktelig igår og idag.

2 Likes

Ligger öppet på nätet utan login:

3 Likes

Tenkte den kunne deles på Insider tråden til WR, men ok :wink:

Folk får se det som en “teaser” tilll att bli insider ;). Eftersom den är enkel att söka upp så tänkte jag att den lika gärna kan delas öppet. Men förstår din tanke :slight_smile:

4 Likes

Enig i det. Var ikke klar over at den var så lett tilgjengelig for allmennheten.

Mcap på 26 MNOK, hva koster det å bli notert for selskap ? Uansett hva Wr har eller ikke, skrekkelig lav mcap

1 Like

Husk at de er notert på Merkur … :wink:

3 Likes

Selv om eg eg festbrems i Apcl, så trenger ikke du være det her :joy::joy::+1::sunglasses::cowboy_hat_face:

1 Like

Flott for selskapet at de vant denne rettsaken, skulle bare mangle!

Men husk at de er fortsatt svært langt i fra å produsere noen film- både tid- og penge-messig…

Hvordan i all verden skal de få inn penger til produsere denne filmen uten å fullstendig ødelegge oppside for aksjonærene??

4 Likes

Dette går endelig veien slik vi trodde. Wiik blir skjøvet av veien og WR kan konsentrere seg videre med å lage Morgan Kane film. Dette kommer til å bli veldig spennende å følge fremover.

1 Like

image

image

2 Likes

image

1 Like

Gratulerer med seier WR Entertainment! Jeg vet noen av dere er her inne og leser :wink:


image

4 Likes

Noen av aksjonærene her som har en kvalifisert gjetning på veien videre her ?
Kapital behovet er nokså stort, for å kunne lage film, antar eg.
Blir det en film etterhvert, og hvor langt frem i tid, og til hvilket budsjett ?

Vil ikke Ryan anke dette da?