Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WR Entertainment (WR-ME) 📽

Hmm, litt for billig tanke, tror eg.
Med det mener eg at, med mindre dei to styrerepresentantene er villig til å skyte inn nødvendig kapital alene, så er det jo potensielle investorer som avgjør hva dei er villig til og til hvilket kriterier, og ikke styre, da dei er avhengig av velvillige investorer, regner eg med

1 Like

Her har du den i PDF :slight_smile:

WR Entertainment - Kurser.pdf (91.9 KB)

Tanken er billig ja, forde at jeg tror ikke det blir noen stor fare for emisjon, da selskapet slik jeg ser det får 19 mill aksjer å selge… Skulle det være behov for mere kapital tror jeg derfor ikke at det blir noen kjemperabatter, men såklart, alt avhenger av utfallet på en eventuell usa rettsak, blir Wiik helt borte tror jeg at det meste løser seg… Time will show :wink:

1 Like

Ordet emisjon blir missbrukt altfor ofte. Jeg tviler sterkt på at det blir noen emisjon med det første ihvertfall. Nå må de få unna rettsaken(e) og så må de konsentrere seg videre i arbeidet med å lage filmen. Om det blir noen emisjon så skjer ikke det før minimum 1 år frem i tid, men jeg tror nok de klarer å dra inn kapital på andre måter som f.eks at fler og fler vil kjøpe aksjer i selskapet til en høyere pris enn vi ser idag.

1 Like

med dagens oms, så tar det tid og selge 19millioner aksjer🤔

Neida, eg kan som sagt ikke noe om Wr, så eg skal ikke uttale meg så mye🤓

aksonærliste i insider tråden

1 Like

takker.:smiley:

image

1 Like

Burde ikke dette selskapet komme med halvårsrapport straks? Noen som vet dato?

Hvorfor så interessert i halvårsrapporten til WR?

1 Like
  1. Kommer den

skal bli godt å se hvor langt mr. skip woods er kommer med manus,-og hvordan de ligger an i L.A.

de skriver jo i aksjonærbrevet fra i sommer :

Etter at Wiik sa opp i desember 2016, hadde selskapet 2,5 måneder til å jobbe uforstyrret før Wiik startet hans sabotasje den 15. mars 2017 ved å innlevere sitt første søksmål. I løpet av denne perioden annonserte vi at Ulrik Knap ble med i selskapets styre (en visepresident fra Lionsgate), at Hollywood-manusforfatteren Skip Woods ble engasjert for å skrive om manuset og gjøre det klart for produksjon, og vi var rett ved å kunngjøre regissøren og en ytterligere executive produsent på toppnivå.

regner med at ting begynner å skje snart

1 Like

Et snart ett år med søksmål og intern etterforskning har nok tatt mye fokus og ressurser bort fra filmproduksjon.

Jeg tror ikke vi kan forvente oss noen store nyheter rundt filmatisering før Wiik sitt nederlag er endelig og søksmål blir trukket eller avsluttet.

Lyst å se hvor mye cash de har.

Da var VG Helg kjøpt inn og jeg har lesestoff for dagen!

10 Likes

ser vi oss ferdig med wiik og hans rettsak i L.A. ferdig før året er omme?:popcorn::family_man_man_boy_boy::movie_camera::film_strip::arrow_forward::tv:

Fra VG Helg:

"I presentasjonen av seg selv beskriver Wiik sin egen erfaring fra den røde løperen; “He has hosted film festivals and red carpet award shows in his native country Norway, which all received outstanding reviews.”

VG har forsøkt å finne ut hvilke filmfestivaler, prisutdelinger og røde løpere han her sikter til, men forgjeves. Det nærmeste vi kommer, er et Hollywood-prosjekt Ryan Wiik laget for elevene ved Dyrløkkeåsen ungsomdsskole i Drøbak i 2005. Det ble avsluttet med prisutdeling og rød løper."

5 Likes

"Møtet med Weinstein går ikke helt som forventet. Morgan Kane-prosjektet fenger Harvey Weinstein. Han begynner å fabulere høyt om rollefordelinger. Natassia Malthe og John Michaels sitter som nåler. Weinstein henvender seg til Ryan og sier at han selvfølgelig skal få en rolle. Men selve hovedrollen, sier Weinstein, der kan jeg tenke meg Brad Pitt.

-Hvorpå Ryan svarer at; Sorry, then we can’t do business with you, forteller Natassia Malthe, og himler med øynene."

3 Likes

Er det kun jeg som tror dette vil toppe seg med at wiik kommer til å løpe rundt på settet under filming av Morgan Kane innspillingen for å sabotere,-dette til tross for at han har tapt i retten?

Jeg begynner å tenke at han er en slik galning slik som han utgir seg i media…mannen er jo helt fjern!

2 Likes