Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WR Entertainment (WR-ME) đŸ“œ

jaja,fÄr hÄpe pÄ gode tider i nyhetsfronten 2020 da


hehe vÊrtfall ikke i Är, det er helt sikkert nÄr det gjelder wiik vs tas og wr vs wiik
cardwell vs wr vet jeg ikke


Da fÄr vi bare vente pÄ den endelige beslutningen fra Borgarting. Det blir ikke en ny oral hÞring som Wiik Þnsket seg. Dette ser forelÞbig veldig bra ut. Dette kom fra WR i dag:

WR Entertainment ASA and its wholly owned US subsidiary, WR Films Entertainment Group, Inc. has on October 26, 2017 been informed that the Court of Appeal, Borgarting Lagmannsrett, has received both Gunnar Ryan Wiik’s appeal regarding Oslo City Court’s decision to keep an injunction freezing 18.7M shares in Wiik’s name, and the corresponding reply from WR. In his appeal Wiik requested a secondary oral hearing to present his case again, and asked the Court of Appeal for a 3-4 hour time slot to be scheduled as soon as possible.

The Court of Appeal has notified both Wiik and WR that there will be no further oral hearing, as Borgarting Lagmannsrett do not see that a second oral hearing requested by Wiik, will help in the interests of a fair and proper trial. WR maintains that the two day oral hearing (which took place on 24 and 25 August 2017) with over ten witnesses testifying, eight of them against Wiik, was plentiful and wholly sufficient to deal with the ownership issue of the 18.7M shares in question and the subsequent injunction to freeze those shares which are currently in Wiik’s name.

Borgarting Lagmannsrett considers this matter ready for a decision based on the evidence they have, but have granted both the Company and Wiik until 7 November 2017 if either party wants to submit any further evidence. We also maintain that the Oslo City Court’s decision to keep an injunction freezing 18.7M shares in Wiik’s name was correct both times.

4 Likes

wiik er sÄÄÄ ferdig :smile: god helg folkens!

2 Likes

image

2 Likes

neste hĂžring 25\1 cardwell vs wr
sÄ her kommer det ingen rettsnyheter fÞre over nyttÄr

1 Like

pÄ forhÄnd godt nyttÄr.

:santa:

Det er et vel kjent blant gamle aksjonĂŠrer at Wiik omgĂ„s “sĂŠrdeles” godt med eldre menn. Det er nok mye mer her som dukker opp etterhvert i disse Harvey Weinstein tider. Det er en grunn til at ingen av disse gamle gubbene stĂ„r fram Ă„ stĂžtter han offentlig. Er nok redde for at det skal komme mer info enn de vil ha ut, sĂ„ de hjelper han bak i kulissene. Er nok derfor disse sakene drar ut litt ekstra. Sannheten kommer for en dag for alle, selv Wiik. Det begynte for lenge siden, skapet er bare ikke tĂžmt for skjeletter enda. Cardwell ga ihvertfall noen kommentarer til VG, men annet enn det er det veldig stille fra de gamle hvite menn.

Fra en Hegnar bruker:

Forumbruker SirSmokelot gjorde meg oppmerksom pĂ„ at Wiik plutselig stĂ„r oppfĂžrt med en ny rolle som “Attorney” pĂ„ IMBD. (Ironisk nok som advokat:) At han ikke har et rollenavn tyder pĂ„ veldig lite rolle. (Han er heller ikke Ă„ se i trailern)

Luktet fort ugler i mosen her, for hvem faen ansetter en svindler som Ryan Wiik. Jeg gikk igjennom crew listen pĂ„ Imdb og et navn stakk seg ut. Christian Ramirez, han er oppfĂžrt som vitne i det fĂžrste sĂžksmĂ„let mot CEO Lucia-Khan. Ramirez er oppfĂžrt som Production Designer pĂ„ denne nye filmem “Gangster Land”. Tydeligvis gjort en vennetjeneste for Wiik uten Ă„ fortelle regissĂžr eller produsenter hvem han er.

Jeg sendte mail til produksjonsselskapene med linker fra norske aviser og Variety artikkelen.

FIKK SVAR FRA REGISSØREN. Han svarer vagt og trenger tydeligvis mer info for Ä skjÞnne at han har hyret pÄ en svindler som har lurt hundrevis av nordmenn. Blir kvalm av hele greia.

RegissĂžren svarte:
Thank you for sending us the information.

I am sorry to hear of the personal turmoil between you and Ryan Wiik and really hope that can get worked out between your groups. I mean no disrespect to anyone and only want whats best for my film.

To my Knowledge Ryan Wikk was an actor who was presented to us to play a very minor minor part. When people who are acting are presented to us we do not google search for there history. We use Imdb and wonder if they can do the job which is say the line.

In closing let me be clear Ryan has no financial part of our film and again his acting role was a very very minor role.

Thank you
Timothy Woodward Jr.
President | CEO
[email protected]
Status Media & Entertainment
O. 323.993.7996 | F. 323.693.0816
Sunset Gower Studios
1438 N Gower St. Box #38
Los Angeles, CA 90028

Hvis du blir like kvalm som meg, gjerne send en mail til regissĂžren om hva du tenker, linker og info. Ryan Wiik er Kevin Spacey uten talentet - bare en ekkel fyr som manipulerer menn og damer til sengs med Ă„ late som at han var en stormannskar.

EMAIL TIL REGISSØR:
[email protected]

LINKER SIRSMOKELOT HAR FUNNET:



Twitter til facebbok linkene
@zerogravitymanagement
@officialtimothywoodwardjr
@statusmediaent

Skal man ta sÄnne svindlere som Ryan Wiik, mÄ folk dra ut fingern og vise at mangfoldet stÄr sammen.

2 Likes

Da har jeg sendt en mail Ä. Han burde bli klippet ut av hele filmen, samme om han er med i 1 sekund. Helt latterlig at han setter en stopper for progressen for selskapet, men selv skal stikke frem trynet sitt pÄ film.

Poster svaret her hvis jeg fÄr. GjÞr det samme du ogsÄ hvis du sender en mail.

1 Like

Tipper Wiik gjÞr det han kan for Ä fÄ det til Ä se ut som han har en karriÊre fÞr alle rettsakene starter for fullt.

1 Like

Burde mekke en post pÄ HO, starte en kampanje, 10-20-30 mails sÄ blir han klippa :stuck_out_tongue:

3 Likes

NÄ er jo ikke Wiik dÞmt, sÄ det spÞrs om en slik kampanje mot hans arbeidsgiver er helt stuerent.

2 Likes

Han har fortsatt satt et helt bÞrsnotert selskap pÄ hold med sine sÞksmÄl, sÄ nÄr han saboterer for mange hundre aksjonÊrer pga han er en svindler og var rÊv pÄ audition synes jeg det er helt innafor at vi forteller regissÞren pÄ den filmen hvem han har ansatt.

Han er kanskje ikke dÞmt, men etter Ä ha sett dokumentar og lest sÞksmÄl er det ihvertfall ikke tvil i mine Þyne at han er en svindler. Norsk rett har ogsÄ 2 ganger nÄ gitt forfÞyning til WR og fryst aksjene hans, sÄ de har sett pÄ bevisene.

Og den ANTI-SLAPP’en som hun Tasmin kom med nĂ„ for litt siden viser enda sterkere at Wiik saksĂžkte henne i hĂ„p om at etterforskningen pĂ„ han skulle stoppe. Husk at styret ble varslet om aksjetyveriet hans i November 2016. Ref VG artikkelen. SĂ„ at han skulle saksĂžkt henne bare for Ă„ ha mistet rollen henger ikke pĂ„ greip. Her ble han avslĂžrt, nytt styre tok tak og han prĂžvde seg med et helt usaklig sĂžksmĂ„l for Ă„ skremme.

Send mailer folkens :slight_smile:

1 Like

Ser at Wiik nÄ er fjernet fra IMDb i filmen Gangster land. HÄper ogsÄ at vi slipper Ä se ham i filmen og at det ikke bare er navnet som er borte. Klipp ham bort akkurat som Kevin Spacey!

5 Likes

Ser ut til at det produseres nye Westernfilmer (sjangeren er ikke dĂžd) av god kvalitet og som kan fenge mange ihuga sjangerfan:)

2 Likes

Tror WR Entertainment Ticket: wre-me vil stige mot 1 kr!
Har kan man tjene gode penger nÄr det tar av og volumet tar seg opp.

Sjekk ut selv!

https://www.oslobors.no/markedsaktivitet/#/details/WRE-ME.MERK/overview

Har det skjedd noe nytt de siste dagene??

1 Like

volumet har bestandig vÊrt lavt i wre, og har aldri vÊrt sÄ hÞyt som det er nÄ. skal vÊre veldig fornÞyd dersom dette volumet holder opp mot 1 kr, noe jeg tviler pÄ ved hÞy kurs faller volumet drastisk
 det er ingenting som kan forsvare dagens kurs, og den burde vÊrt mye lavere,her er det tro og hÄp som gjelder, som sikkert vill bringe kursen opp mot 1 kr eller mer dersom wr vinner rettsakene sine. dette vill vi ikke fÄ svar pÄ fÞre tidligst fÞrste halvdel 2018,hvis ikke wiik skulle trekke saken da
jeg sa for lenge siden at 32 Þre var en bra inngang og fikk vell rett i det.jeg sitter selv pÄ 400.000++ aksjer og regner med Ä sitte med mesteparten to the end,kommer nok til Ä selge litt dersom de vinner og prisen stiger nok
Har du troen pÄ at tass og co kan levere en film, sÄ kjÞp det du klarer.skulle en avtale om flere filmer komme i havn , snakker vi enorme summer
 for Ä trade;ikke regn med Ä blit kvitt 2-300.000 aksjer fort,uten at kursen synker i bunn.dette er en av fÄ aksjer som kun blir styrt av hÄp og kjÊrlighet, fornuftig pris er en brÞkdel av dagens kurs da selskapet hverken eier eller har levert en dritt.Meeen tro kan flytte fjell, og jeg lever i troen ennÄ hehe
lykke til :wink:WR Entertainment (4).xlsx (19.9 KB) historiske kurser

6 Likes

Utrolig bra med realisme og nÞkternhet inn mot din egen innvestering. HÄper det gÄr bra for din del :slight_smile: :+1:

3 Likes